Moştenirea genetică, dieta nepotrivită, lipsa antrenamentelor ori lipsa odihnei sunt doar câteva dintre motivele pentru care reuşeşti să nu te îngraşi, însă ar trebui să iei măsuri şi să urmezi aceste sfaturi simple. 
Aşadar, ca să te îngraşi este suficient să incluzi în dieta ta produse de tip fast food, produse de patiserie ori alte alimente care sunt bogate în grăsimi saturate şi zahăr. De asemenea, nu ezita să faci sport pentru a-ţi mări masa musculară. 
Mic dejun - un bol mare de cereale integrale şi lapte integral, un pahar de suc de fructe, o banană mare.
Prânz - cartofi, orez brun sau fasole sau pâine din făină integrală cu tofu, fructe oleaginoase (migdale, nuci, alune), iar la desert un măr cu unt de arahide.
Cină - piure de cartofi cu margarină, fasole verde şi broccoli la aburi, sos de brânză.
Gustări - o mână de fructe oleaginoase, un shake proteic sau un smoothie.
Acest meniu este orientativ, tu poţi adăuga şi o porţie de carne slabă la masa de prânz sau ouă la micul dejun pentru a te îngraşă sănătos.
De asemenea, sportul şi consumul de apă sporit influenţează creşterea în greutate, motiv pentru care îţi propunem să faci exerciţii cu greutăţi, genuflexiuni, înot, gimnastică şi bea cel puţin doi litri de apă, dar şi shakeuri proteice şi smoothie-uri.