Ştim că este bine să consumăm alimente verzi, deoarece sunt foarte sănătoase. De curând, atenţia nutriţioniştilor s-a îndreptat şi spre cele mov. Chiar şi Mariah Carey a apelat la o dietă cu aceste alimente şi a reuşit să slăbească peste 30 de kilograme consumând de trei ori pe săptămână doar fructe şi legume mov. Vinete, struguri, prune, afine, conopidă, morcovi şi cartofi movi, toate acestea trebuie să ajungă şi în dieta ta!

Ce conţin alimentele mov şi ce beneficii au

Toate fructele şi legumele viu colorate conţin un nivel ridicat de nutrienţi şi antioxidanţi, (cum ar fi matcha, de exemplu) care ajută corpul să lupte împotriva bolilor, să reducă inflamaţiile, să sporească săntatea inimii şi să menţină la distanţă semnele îmbătrânirii. Alimentele mov conţin, în special, antocianină, un antioxidant benefic stării noastre de bine. Antocianina contribuie la sănătatea sistemului digestiv şi a sistemului neurologic. Printre plantele care sunt bogate în antociani se numără: varza roşie, stafidele, varza mov, coacăzele negre, zmeura, năsturelul, vânăta, smochinele, cireşele negre, sfecla roşie, fructele de soc etc.