5 alimente care fac minuni

1 47523 original jpg jpeg

Dacă eşti la cumpărături şi nu ai idee ce produse să alegi, îţi prezentăm câteva alimente care fac bine organismului. Roşii, paste, dovlecei, musli (cerealele integrale pentru micul dejun)... toate acestea au grijă de corpul tău şi sunt „responsabile” de păstrarea unei siluete armonioase.

Pe aceeaşi temă:

5 alimente care-ţi dau energie

Dieta-fulger pentru abdomen plat

Roşiile sunt bune pentru strălucire

Bune la gust şi foarte sănătoase,roşiile nu sunt scumpe şi poţi să le cumperi din orice piaţă sau magazin alimentar. Ele îţi asigură necesarul de apă şi de antioxidanţi ce protejează pielea împotriva razelor nocive ale soarelui. În plus,datorită conţinutului de provitamina A şi de vitamine din grupa B,îi conferă strălucire pielii. Le poţi consuma în orice cantitate,de preferinţă crudă,în salate sau presărate cu sare.

Dovleceii,pentru tranzitul intestinal

Cu doar 15 kcal la 100 g şi cu fibrele din compoziţia lor,care se digeră foarte bine,dovleceii reprezintă un aliment la mare căutare în curele de slăbire. Conţin numeroase minerale şi vitamine. El se serveşte în orice cantitate,de preferinţă în combinaţie cu alte legume.

Musli creşte rezistenţa la efort

Cerealele integrale pentru micul dejun îţi înseninează dimineaţa cu gustul lor delicios. Ele conţin o varietate de forme de glucide,numeroase vitamine din grupa B,puţine proteine,minerale şi fibre. Musli te energizează şi-şi dau suficientă energie astfel încât să faci faţă cu brio la mai multe ore de efort. Mănâncă dimineaţa două linguri de musli şi lapte. Sunt ideale înainte de o plimbare sau o călătorie de lungă durată.

Kiwi,pentru un tonus bun

Gustul acrişor de kiwi nu este singura „delicatesă”pe care o poţi obţine prin consumarea acestui fruct. Plin de vitamina C,care este un antioxidant puternic,acesta te ajută să slăbeşti şi te menţine în formă. Kiwi conţine şi vitamina E,beta-caroten şi vitamine din grupa B,dintre care B6 (pentru neurotransmiţători) şi acid folic (împotriva oboselii). Include în dietă câte o salată de fructe în fiecare zi,din care să nu lipsească kiwi,citrice şi struguri.

Pastele îţi dau energie de durată

Mulţi cred că pasteleîngraşă. Depinde cât mănânci şi cu ce alimente le combini. Compuse 70% din glucide complexe,acestea furnizează organismului energie de durată. Nu în ultimul rând,conţin o cantitate mică de proteine,de fosfor şi de magneziu. Serveşte-le cu garnitură de legume fierte şi carne la grătar. Important este să nu le le consumi în cantităţi industriale.



Recente

burnout jpeg
SPAM jpg
intalnire romantica jpg
Emoticoane jpg
inselat jpg
nevoia de control   volan   shutterstock 2011393733 jpg
Frica jpg
angajare   interviu   hr process gb5e304e4d 1280 png
Excentric jpg
Narcisist jpg
Top 6 greseli de management care duc angajatii mai aproape de burnout jpg
femeie cu catel jpg
OK Manastirea Humor 523823332 jpg
lider familie shutterstock 1256373445 jpg
echilibru jpg
Longevitate jpg
Fericire jpg
multe obiecte   colectionare compulsiva   shutterstock 1742622026 jpg
Frica jpg
cuplu film shutterstock 695805913 jpg