Alimente care te îmbătrânesc înainte de vreme. Compoturile de fructe se află pe „lista neagră‟

1 compot jpg jpeg

Trecerea timpului este inevitabilă, însă există o serie de factori care accelerează îmbătrânirea. Printre aceştia, expunerea la soare, produsele cosmetice folosite în mod excesiv şi alimentaţia deficitară. Care este soluţia? Ţine cont de stilul tău de viaţă şi evită alimentele din lista de mai jos, iar întregul tău organism îţi va mulţumi!

O nutriţie sănătoasă este importantă atât pentru un corp armonios şi pentru piele, cât şi pentru sănătatea întregului organism. Pentru că orice femeie îşi doreşte să aibă un ten lipsit de cearcăne sau riduri, să se bucure de o piele fină şi să fie la fel de sănătoasă ca în anii de tinereţe, este esenţial să privească ceea ce consumă. Aşadar, verifică dacă toate aceste alimente se află în meniul tău şi încearcă să eviţi, pe cât posibil, consumul lor!

Fructele tratate chimic. Pesticidele contribuie la prospeţimea fructelor, însă aceleaşi pesticide pot fi periculoase pentru organism. Ele pot accelera îmbătrânirea rinichilor sau a ficatului şi pot interacţiona negativ cu unele medicamente.

Dulciurile din comerţ. Cantitatea mare de zahăr din dulciurile care sunt cumpărate din magazin poate provoca o creştere rapidă în greutate, care poate duce, ulterior, la probleme dentare şi cardiace.

Citeşte şi: „7 alimente pe care n-ar trebui să le mănânci în stare crudă. Gătite, unele sunt mai hrănitoare” 

Sosurile precum: ketchup-ul, maioneza, sosurile speciale pentru salată etc. conţin o cantitate mare de zahăr, sare şi conservanţi. Aceste substanţe duc la apariţia bolilor de inimă şi la acumularea kilogramelor în plus.

Carnea procesată conţine o cantitate generoasă de grăsime şi sodiu. Acest tip de carne poate creşte apariţia problemelor de circulaţie şi de boli de inimă. Totodată, sodiul din compoziţia sa, duce către retenţie de apă.

Compoturile. Fructele sunt sănătoase, dar conservate, sub formă de compot, ele conţin multă cantitate de zahăr. Zahărul aduce un stres suplimentar organismului şi duce către o îmbătrânire prematură a pielii şi nu numai.

Făina albă are un indice glicemic ridicat, care poate provoca inflamaţii în întregul corp. Inflamaţiile sunt strâns legate cu procesul de îmbătrânire, aşa că optează pe cât posibil pentru alimentele din făină întegrală sau pentru alt tip de făină nerafinată.

Citeşte şi: „Alimente care subţiază firul de păr. Scoate-le din meniu, dacă nu vrei să îţi pierzi podoaba capilară devreme!”

Îndulcitorii artificiali conţin mai puţine calorii decât zahărul, dar, nu uita că nu sunt făcuţi din ingrediente naturale! Acest lucru poate avea un impact negativ asupra sistemului digestiv şi asupra metabolismului.

Laptele. Grăsimile saturate din compoziţia laptelui cresc riscul de a avea boli de inimă şi reumatism. Nutriţioniştii recomandă consumul de lapte integral, pe cât posibil.

Sursă foto: Shutterstock 



Recente

Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
Somatizarea emotiilor jpg
cristaloterapie jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg
Incredere in sine jpg
pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg
5 obiceiuri care iti dezvaluie personalitatea  Sursa foto shutterstock 1746342872 jpg
intalnire anulata jpg
Ce vezi prima data iti arata cum reactionezi in fata provocarilor  Sursa foto Jagranjosh jpg
Test jpg
Test  Care este prima impresie pe care o faci  Sursa foto shutterstock 1354368305 jpg