Ce fructe să incluzi în alimentaţia de sezon

1 59955 original jpg jpeg

Pe lângă faptul că sunt bogate în antioxidanţi, fructele conţin din plin vitamine şi minerale, necesare bunei funcţionări a organismului.

Banane

c7c223d0b86a78169e618c24830e3007 jpg jpeg

Au un aport crescut în glucide,ceea ce le recomandă recomandă în perioadele de creştere.

De asemenea,aceste fructe conţin multe minerale (calciu,fosfor,sodiu,zinc,fier,magneziu) şi reprezintă o sursă importantă de potasiu cu rol în menţinerea sănătăţii inimii.

Nu în ultimul rând,bananele conţin vitamine din complexul B,cu efect tonic nervos şi triptofan (precursorul serotininei),care oferă starea de bine.

Citrice:portocale,lămâi,grepfrut,mandarine

985bf313764689e2595249ac340dfe0a jpg jpeg

Toate aceste fructe sunt preferate în sezonul rece,întrucât sunt surse importante de vitamina C,care ajută la întărirea sistemului imunitar.

În plus,grepfrutul este o sursă importantă de licopen,un antioxidant important în menţinerea sănătăţii organismului.

Kiwi

2aee819dc2878c4179ff26a782157352 jpg jpeg

Dacă nu-ţi plac citricele,atunci îţi recomandăm să consumi kiwi,deoarece conţine din plin vitamina C.

Studiile arată că acest fruct este singurul care conţine o cantitate mare de vitamina C. Astfel,printr-un consum constant,îţi vei proteja organismul de infecţiile de sezon.