Cele mai bune surse de proteine

1 73882 original jpg jpeg

Sunt esenţiale pentru organismul tău, deoarece contribuie la repararea şi la regenerarea celulelor. Le poţi asimila nu doar prin consumul de carne, ci şi de legume. Iată care sunt acestea!

Quinoa

I se pune aşa deoarece,de obicei,proteinele nu se găsesc în cerealele integrale,însă quinoa este excepţia. Conţine toţi aminoacizii necesari organismului pentru a funcţiona corespunzător. O poţi adăuga în salatele din legume proaspete sau este o alternativă ideală pentru micul dejun. Fierbe quinoa cu apă şi orez brun pentru 10 minute. Adaugă fructe tăiate bucăţele şi micul dejun va deveni masa ta preferată.

Citeşte şi:

Beneficiile mersului cu picioarele goale

Rodiile,secretul unui ten mereu tânăr

Fasolea

Disponibilă într-o mare varietate,albă,neagră sau pestriţă,fasolea este cunoscută datorită conţinutului bogat în proteine. Două ceşti cu fasole conţin 27 de grame de proteine,aceeaşi cantitate disponibilă într-o bucată de carne de mărime medie,cu diferenţa că prima variantă este mult mai sănătoasă.

Legumele verzi

Pe lângă faptul că au fibre şi antioxidanţi,salata,varza,broccoli şi ardeii verzi sunt un mod ideal de a-ţi procura necesarul zilnic de proteine. Încearcă să le diversifici în cât mai multe salate şi vei avea o sănătate de fier.

Seminţele de chia

Dacă nu le-ai încercat până acum,ai un motiv în plus. Vor da un plus de gust oricărui preparat în care le adaugi. Capătă o textură gelatinoasă după ce le scufunzi în  lichid,asemănătoare unei budinci.



Recente

Interviu jpg
jobul viitorului jpg
Paralizie in somn jpg
Zambet jpg
Secret, zodii jpg
George Clooney, Lisa Snowdon  Shutterstock jpg
Curatenie jpg
cupluri de vedete  sursa   Shutterstock jpg
flori shutterstock 553167952 jpg
apocalipsa jpg
joburi de viitor jpg
Obiceiuri noi jpg
Suflet pereche jpg
Job jpg
femeie cu geantă  foto   Shutterstock jpg
Parinte jpg
Test jpg
print 3d  Shutterstock jpg
Ce spune despre tine culoarea preferata  Sursa foto shutterstock 1981034735 jpg
Intelepciune jpg