Cura de detoxifiere îţi redă tonusul

1 47227 original jpg jpeg

Oboseală, kilograme în plus, pielea care şi-a pierdut strălucirea... Pentru a-ţi recăpăta forma, ai nevoie de o cură de detoxifiere.

Te-ar mai putea interesa:

Detoxifiere în 48 de ore

Sucurile din fructe şi legume îţi curăţă corpul de TOXINE

Dieta ideală pentru detoxifiere ţine o săptămână. Obiectivul ei nu este să slăbeşti,deşi acest lucru se poate întâmpla (metabolismul se îmbunătăţeşte),ci de a purifica întregul organism. Iată de ce trebuie să ţii cont când urmezi cura.

Ce reguli urmezi

Evită alimentele "toxice",adică cele care produc reziduuri în organism. Din această categorie fac parte carnea roşie şi mezelurile,lactatele şi brânzeturile,alcoolul şi zaharurile.

Consumă cât mai multe alimente crude.Fructele şi legumele crude conţin enzime şi vitamine care sunt distruse prin fierbere. Ideal ar fi să le găteşti cât mai puţin posibil sau chiar deloc. În această perioadă,este indicat să consumi cât mai multe sucuri din fructe şi din legume.

Nu uita de condimente.Ca să poţi elimina apa,nu ai voie să mănânci multă sare. O poţi înlocui cu plante aromatice şi condimente. Ele stimulează digestia şi îmbunătăţesc circulaţia sângelui.

Alege grăsimile "bune".Ai nevoie de grăsimi chiar şi în timpul unei cure. Alege uleiurile vegetale,mai ales pe cel de măsline. Mănâncă avocado,care este bogat în grăsimi bune.

Consumă cereale.Sunt bogate în fibre şi minerale,dar şi în carbohidraţi. Nu ar trebui să-ţi lipsească din meniul zilnic,pentru că-ţi dau energie şi îmbunătăţesc digestia.

Cele mai bune plante

Anumite ceaiuri sunt cei mai buni aliaţi ai tăi în timpul curei de detoxifiere. Ceaiul verde,ceaiul de urzică sau de păpădie sunt printre cele mai bune. Consumă-le sub formă de infuzie sau de decoct. În acelaşi timp,încearcă să reduci consumul de cafea în timpul curei de detoxifiere.

Cât mai multă mişcare

Exerciţiile fizice de intensitate medie îmbunătăţesc digestia. Îţi place să mergi mult pe jos,să înoţi sau să te plimbi cu bicicleta? Toate aceste activităţi au un efect pozitiv asupra tranzitului intestinal. Important este să faci mişcare în fiecare zi.

Idee de meniu pentru o zi

Mic dejun:

Două fructe la alegere sau un suc proaspăt de fructe

Un pumn de fructe uscate nesărate

Un ceai verde cald (fără zahăr).

Prânz:

Salată de crudităţi cu ulei de măsline şi cu zeamă de lămâie

Un bol de orez integral cu mirodenii sau cu sos de roşii făcut în casă

Un fruct la alegere.

Cină:

Supă de legume cu un strop de ulei de măsline şi cu ierburi aromatice

O porţie de linte sau de fasole

Un fruct.