Dieta potrivită în funcţie de forma corpului

1 73792 original jpg jpeg

Ţi se pare nedrept când vezi în jurul tău persoane care toată ziua mănâncă şi nu pun un gram pe ele, pe când tu iei în greutate şi dacă respiri. Dacă vrei să slăbeşti, important e ce mănânci, cum e metabolismul tău, câtă mişcare faci, dar şi ce tip de siluetă ai.

Forma corpului:pară

Caracteristici:talie subţire,şolduri late,coapse voluptoase,umeri înguşti.Ce să mănânci:optează pentru o dietă cu puţine grăsimi,dar bogată în fibre şi în calciu,de exemplu cereale integrale şi lactate degresate. Consumă peşte,cum ar fi ton şi somon,carne de pui,curcan şi vită,nuci,avocado,seminţe de in,ciuperci,produse din soia şi fulgi de ovăzLimitează sau scoate din meniu:dulciurile cu mult zahăr,alimentele fast-food,băuturile carbogazoase. 

Forma corpului:măr

talie generoasă,picioare subţiri şi delicate,bust generos,umeri mai laţi decât şoldurile.

Ce să mănânci:alimente care conţin multă vitamina C şi cu un indice glicemic redus,cum ar fi citricele,ardeiul roşu,vinetele,fasolea,mazărea,lintea,humusul,alunele,merele crude şi morocvul crud.

Limitează sau scoate din meniu:prăjeli,carne tocată,deserturi rafinate,alcool.

Forma corpului:dreptunghi

talie nedefinită,părţile corpului bine proporţionate,forme similare de sus în jos.

nuci şi seminţe,ceapă,alge,creveţi,sardine,ton,cod,broccoli,varză,ardei iute,condimente,carne slabă.

Limitează sau scoate din meniu:grăsimile animale,preparatele pe bază de mult zahăr,sucurile acidulate.

Forma corpului:clepsidră

Talie subţire,puternic marcată,diferenţă de maximum patru centimetri între circumferinţa bustului şi cea a şoldurilor.

este bine să consumi porţii mici,o dată la patru ore,bogate în alimente cu multe proteine,cum ar fi soia,ouăle,somonul,brânza de vaci,carnea,migalele,nucile,fisticul.

Limitează sau scoate din meniu:grăsimile animale şi cele vegetale foarte consistente,alcoolul,dulciurile.

Indiferent ce formă a corpului ai,dacă vrei să slăbeşti,fă cât mai multă mişcare,limitează consumul de sare şi hidratează-te cu cel puţin doi litri de apă zilnic.