Pleci la mare în concediu? Aceste alimente accelerează bronzul

1 70406 original jpg jpeg

Vrei să obţii un bronz de invidiat sau să-ţi prelungeşti culoarea aurie a pielii şi în toamnă? Îţi propunem o dietă care te ajută să-ţi menţii silueta mult-visată, în timp ce îţi „îmbracă“ trupul într-o nuanţă de bronz apetisant.

Secretul dietei,o să-ţi spunem chiar de la început,constă în alimentele colorate,bogate în betacaroten. Printre acestea se numără ardeii graşi,morcovii,pepenii verde şi galben,roşiile,pătrunjelul şi varza roşie.

Cum pot acestea să influenţeze pigmentul pielii? Se pare că betacarotenul,precursorulvitaminei A,pigmentul din fructe şi legume,poate transfera culoare dermului şi intensifică bronzul,în timp ce mineralele şi vitaminele „hrănesc“ pielea. Mai mult,ajută organismul să consume multe calorii într-un timp mai scurt.

Îţi poţi face propriul meniu,în funcţie de preferinţele culinare. Ca să te ajutăm,îţi dăm un exemplu de dietă pe o zi. Tot ce trebuie să faci este să consumi cel puţin un aliment bogat în betacaroten la fiecare masă.

De ce îţi recomandăm să urmezi acest program?  În primul rând pentru că este uşor de ţinut,mai ales acum,când e sezonul fructelor şi legumelor.

Poţi ţine dieta şi câteva săptămâni,fără să suferi de efecte adverse,cum se întâmplă în cazul multor diete de slăbire. Mai mult decât atât,poţi mânca la o masă până la 2 felii de pâine integrală. Foarte important! În fiecare zi să bei minimum doi litri de apă zilnic,ca să intensifici arderile.

Bine de ştiut!Dieta are şi un mic dezavantaj. Acela că nu permite copnsumul de alcool,deoarece acesta reduce cantitatea de betacaroten din corp şi împiedică pierderea kilogramelor.

Exemplu de meniu

Mic dejun:cereale integrale cu lapte şi un fruct colorat;

Gustare:fruct colorat

Prânz:carne slabă gătită dietetic cu orez şi legume fierte (ardei cu morcovi)

Gustare:o legumă colorată

Cină:carne slabă gătită dietetic,brânză de burduf,ciorbă de legume sau supă de pui şi salată de crudităţi+un fruct colorat

Ce fructe şi legume bronzează pielea bronzul

Ca să accelerezi colorarea pielii,dar şi să menţii nuanţa mai multă vreme,consumă ardei graşi roşi,morcovi,condimente (boia,chimion,busuioc),spanac,pătrunjel,salată verde,dovleac,pepene galben,varză roşie,banane proaspete,roşii,pepene verde,ţelină,papaya.