Dieta pentru un ten reîntinerit cu zece ani! Ce alimente trebuie să consumi

Dieta pentru un ten reîntinerit cu zece ani! Ce alimente trebuie să consumi jpeg

Pentru a avea o piele frumoasă şi strălucitoare ai nevoie mai mult decât un ritual riguros de îngrijire. Pe lângă produsele cosmetice şi o îngrijire corespunzătoare, alimentaţia joacă şi ea un rol important. Un regim de viaţă sănătos se va vedea şi pe pielea ta. Iată cum arată dieta care te va întineri cu zece ani, dar şi ce alimente ar trebui să consumi regulat.

În combinaţie cu cremele zilnice antirid şi loţiunile minune, ai grijă să ţii o dietă care să  dea un aspect reintinerit fetei şi gâtului. Iată un regim făcut special de nutriţionişţi pentru a alungă şi cele mai mici riduri de pe faţă ta.

Alimente recomandate

Somonul – previne uscăciunea, inflamatia şi spargerea venelor

Papaya – favorizează regenerarea colagenului şi elastinui, întinzând stratul de piele

Laptele – esenţial peentru multiplicarea celulară, îţi lasă pielea catifelată

Avocado – bogat în Vitamina E şi acizi graşi mono-nesaturaţi este sursă perfectă de antioxidanţi, lăsându-ţi tenul că nou

Creveţi – dau luminozitate şi culoare pielii, având cupru în compoziţie

Căpşunele – previn inrosirea pielii şi reduc riscul de invinetire

 

O zi tipică de regim 

În primul rând, trebuie să te abţii de la alcool şi tutun, altfel nu are niciun rost să ţii dietă. De asemenea, e de preferat să pui cât mai puţină sare la mâncare.

Micul dejun

  •  smoothie făcut din 30 g fulgi de ovăz, lapte degresat, 1 lingură afine, 3 căpşune tăiate

Gustarea de dimineaţă

  •  un pahar cu lapte degresat, 2-3 fâşii de pui rece, 4 roşii cherry

Prânz

  • 120-180 g somon la grătar, salată de laptuci şi spanac, cu ulei de măsline şi oţet balsamic
  •  omletă dintr-un ou întreg şi 3 albuşuri
  • 300 ml supă cu cartof dulce sau dovleac, 1 chiflă din cereale integrale stropită cu ulei de măsline
  •  salată din 1/2 papaya, 3 linguri afine şi 4 căpşune

Gustarea de după-amiază

  • un pahar cu lapte degresat, 10 căpşune, 6 alune de pădure

Cină

  •  200 g somon fript pe grătar, porţie medie de vegetale gătite la abur (broccoli, spanac, fasole), 1 cartof dulce mediu copt, 100 g morcovi făcuţi la abur
  •  salată din 1/2 avocado, 100 g creveţi, salată mixtă de crudităţi, 2 linguriţe dressing de maioneză
  •  un cartof dulce mediu, 1 lingură brânză moale, salată de roşii şi castraveţi