Obiceiuri sănătoase şi recomandate înainte de 10 dimineaţa. Cu ajutorul lor, starea de spirit ţi se va îmbunătăţi considerabil!

1 trezit dimineata jpg jpeg

Este dovedit! Obiceiurile sănătoase din rutina de dimineaţă reduc stresul, contribuie la calitatea somnului, ajută la abilităţile de gestionare a timpului şi duc la o sănătate fizică şi psihică mai bună. Eşti gata să afli care sunt acestea?

Să ai un stil de viaţă sănătos înseamnă mai mult decât să mănânci legume şi fructe sau să faci exerciţii fizice, ci şi să înveţi cum să îţi educi obiceiurile. Oamenii care se bucură de o sănătate excepţională ştiu că secretul constă în respectarea rutinei, chiar şi atunci când vremurile sunt dificile. Urmează şi tu aceste sfaturi, fă aceste activităţi înainte de ora 10:00, iar sănătatea ta îţi va mulţumi!

Bea un pahar cu apă, imediat după ce te trezeşti

Apa pe care o bei, îndată ce te trezeşti din somn, îţi hidratează corpul, porneşte sistemul digestiv şi îţi dă energie. Bonus: adaugă în ea şi un strop de suc de lămâie sau oţet de mere! Potrivit Dr. Ingrid DeHart, consumul regulat de oţet de mere poate ajuta la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge şi, totodată, contribuie la reducerea nivelului de colesterol „rău”. În plus, faţă de paharul de dimineaţă, ea sugerează consumul unui pahar de apă cu oţet de mere sau cu lămâie, chiar şi înainte de prânz sau cină.

Deschide-ţi telefonul, după micul-dejun

Citirea tuturor e-mailurilor şi verificarea ştirilor de pe reţelele de socializare sunt acţiuni care îţi vor aglomera mintea de la prima oră a dimineţii. Dacă vrei să începi ziua, plin de energie, aşteaptă cel puţin o oră, după ce te-ai trezit, să deschizi telefonul. Acest lucru îţi conferă claritate în gândire şi contribuie la reducerea stresului.

Fă exerciţii zilnice

Fie că vorbim de stretching, de dans sau de un antrenament cardio, este important să îţi mişti corpul dimineaţa, pentru a fi în formă toată ziua. Sportul este cheia majoră pentru o viaţă sănătoasă şi pentru fericire. Rutina zilnică de sport ajută la ameliorarea depresiei, la menţinerea unei greutăţi sănătoase, dar şi la reducerea riscului de boli cronice.

Periază-ţi corpul

Periajul uscat al corpului stimulează pielea şi sistemul limfatic, îmbunătăţind circulaţia sângelui şi ajutând la eliberarea toxinelor acumulate. Un alt plus este că te scapă şi de celulită! Făcând acest lucru dimineaţa, vei avea o piele strălucitoare şi te vei revigora, de la primele ore ale zilei. Este indicat ca după periaj să faci un duş cu apă călduţă.

Ce alte lucruri sunt recomandate:

  • Concentrează-te pe lucrurile importante pe care le ai de făcut în ziua respectivă şi încrede-te că le vei realiza;
  • Consumă un mic-dejun sănătos, bogat în proteine. Te va ajuta să porneşti metabolismul şi să ai mai multă energie în ziua respectivă;
  • Ascultă muzică sau un audiobook inspiraţional;
  • Zâmbeşte larg în oglindă, timp de 30 de secunde. Acest exerciţiu îţi va stimula stima de sine şi te va ajuta să ai o atitudine pozitivă, pe parcursul tot zilei. 

Sursă foto: Shutterstock 



Recente

Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
Somatizarea emotiilor jpg
cristaloterapie jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg
Incredere in sine jpg
pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg
5 obiceiuri care iti dezvaluie personalitatea  Sursa foto shutterstock 1746342872 jpg
intalnire anulata jpg
Ce vezi prima data iti arata cum reactionezi in fata provocarilor  Sursa foto Jagranjosh jpg
Test jpg
Test  Care este prima impresie pe care o faci  Sursa foto shutterstock 1354368305 jpg