Băutura care te ajută să adormi mai repede şi să te odihneşti mai bine. Are efecte garantate!

1 suc jpg jpeg

Ştiai că un suc natural de fructe poate funcţiona ca un ajutor natural pentru odihnă? Potrivit specialiştilor Cleverland, dacă îl vei consuma, înainte să te pui în pat, a doua zi vei fi în formă maximă!

Unul dintre cele mai importante moduri de a te asigura că vei avea o zi grozavă este să te odihneşti, cât mai bine! Cu toate acestea, mulţi oameni spun că nu reuşesc să doarmă cele 7-8 ore minime pe noapte, din cauza stresului sau din diverse cauze. Pe lângă o stare lipsită de energie, lipsa somnului poate provoca probleme de sănătate, cum ar fi: depresie sau boli de inimă.

Pentru cei care nu se pot odihni corespunzător, specialiştii oferă o soluţie. Ei spun că s-ar putea să îţi prelungeşti somnul cu peste o oră, doar dacă vei bea un pahar de suc, înainte de culcare. Iată ce băutură poate funcţiona ca un ajutor natural pentru somn!

stanga
dreapta
2 suc de cirese jpg jpeg

Este posibil să crezi că este vorba de un pahar de lapte cald sau o cană de ceai fierbinte, însă experţii de la Clinica Cleverland spun că o altă băutură te va ajuta să dormi: sucul de cireşe.

„Studiile arată că aceste fructe te pot ajuta să dormi până la 85 de minute mai mult, deoarece cireşele reprezintă surse bune de melatonină: hormonul somnului‟, spune site-ul Clinicii Cleverland. În plus, cireşele conţin triptofan, un aminoacid care ajută organismul să producă serotonină, substanţă care reglează somnul, apetitul şi digestia.

„Cireşele au enzime diferite, ele păstrează, de fapt, triptofanul în organism mai mult timp. Deci nu numai că te ajută să adormi mai devreme, ci te ţine adormit mai mult timp‟, spun specialiştii.

De câtă cantitate este nevoie?

Pentru a profita la maximum de acest ajutor natural, trebuie să încerci să bei suc de cireşe, cu aproximativ o oră înainte de a te pune în pat. Aproximativ 120 de ml de suc sau o jumătate de cană de fructe pot fi suficiente. „Încearcă o cantitate mică pentru câteva nopţi şi vezi ce efecte are. Apoi poţi creşte cantiatea, în fiecare noapte‟, subliniază Dr. Beth Czerwony.

Sursă foto: Shutterstock 



Recente

cap om jpg
femeie meteo shutterstock 1908728758 jpg
1 shutterstock 35686414 culori jpg jpeg
Test personalitate jpg
Culoare jpg
Kanji jpg
lider   be unique gbe1cfc331 1280 jpg
bani jpeg
elementele naturii   shutterstock 249716197 jpg
oua incondeiate bucovina jpeg
2 tablou  jpg
Paste   shutterstock 1896795169 jpg
Culori  jpg
interviu angajare 365256740 jpg
florii 1 jpeg
depresie
scrie   carnetel  notepad ge237ef815 1280 jpg
Narcisist jpg
biblioteca Marocco shutterstock 741429292 jpg
1 insomnie jpg jpeg