Ce mănânci în funcţie de sportul pe care îl practici

1 67859 original jpg jpeg

Dacă îţi place să faci mişcare şi mergi la sală ori de câte ori ai ocazia, ai grijă ce alimente consumi înainte şi după antrenament. Nu este recomandat să ai acelaşi meniu când, spre exemplu, alergi sau urmează să treci printr-un program intens de cardio.

Alergatul

Înainte:Să ai probleme de digestie când fugi prin parc nu este ceva plăcut,aşa că este recomandat să nu mănânci cel puţin două ore înainte să te pui pe treabă. Simţi totuşi nevoia de „combustibil“? Consumă o felie de pâine prăjită cu avocado şi bea o cafea neagră,care stimulează adrenalina.

După:Este momentul ideal să refaci substanţele nutritive pierdute. Ai nevoie de un meniu simplu,echilibrat,cu peşte sau carne slabă şi legume fierte sau la grătar.  

Programul intensiv de antrenament

Aceste exerciţii fizice,deşi rapide,pun tot corpul la treabă,aşa că este bine să te alimentezi cât mai sănătos. Nucile şi seminţele sunt bogate în fibre,carbohidraţi,proteine ​​şi grăsimi,aşa că îţi vor da multă energie.

Consumă multe proteine în diverse combinaţii,mereu cu salate de legume,pentru a păstra un echilibru alimentar în organism.  

Exerciţiile de forţă

Jumătate de banană sau o lingură de unt de migdale ajută la energizarea organismului. Delicioasele fructe conţin carbohidraţi,minerale,de exemplu potasiu,şi fibre – toate esenţiale pentru momentele când corpul depune efort fizic.

Este important să consumi cât mai multe proteine pentru a ajuta la repararea muşchilor şi pentru ca aceştia să crească în mărime sau putere. Prin urmare,poţi consuma,la alegere,din următoarele:lapte,shake de fructe şi legume,suc de portocale,carne de pui sau de vită pe grătar,ouă etc.

Info:Pentru a avea suficient calciu în organism,consumă diverse sortimente de produse lactate. Nevoia de calciu creşte dacă eşti o persoană care face antrenament în fiecare zi.