Ce-ţi aduce somnul dulce?

1 69551 original jpg jpeg

Îţi petreci o treime din viaţă dormind. Singură sau cu „el“. Acest timp are un impact imens asupra energiei, creativităţii, memoriei, stării emoţionale şi a sănătăţii tale. Cum să-ţi îmbunătăţeşti viaţa de cuplu, pe cea sexuală, dar şi somnul? Iată o provocare...

Relaxare la finalul zilei

Cum ai intrat în casă,e bine să-ţi laşi în urmă grijile de la birou şi din timpul zilei. Relaxează-te şi îndreaptă-ţi atenţia către altceva. De exemplu,spre o seară plăcută alături de iubitul tău. Evită să vorbeşti cu partenerul subiecte grele,cum ar fi lipsa banilor,neînţelegerile cu socrii,căderea bursei şi altele,evită să te cerţi sau să te uiţi la filme tulburătoare ori să citeşti cărţi pline de tensiune. Încercaţi să vă programaţi mental astfel încât să încetiniţi uşor turaţia motoarelor,pregătindu-vă psihic şi fizic pentru mult dorita odihnă de seară.

Sport,da.Dar când?

Cele mai indicate momente ale zilei pentru antrenamentul cu efect în dormitor sunt după prânz şi înainte de căderea serii. Dar,atenţie! Exerciţiile făcute chiar înainte de culcare sunt contraindicate pentru că produc un exces de adrenalină,care te va împiedica să adormi uşor. De asemenea,ai grijă cât de dur te antrenezi:dacă tragi mult prea tare de tine s-ar putea ca somnul liniştitor al primei nopţi să fie înlocuit mai apoi de nişte crampe musculare de toată frumuseţea.

Somnul şi iubirea trec şi prin stomac

simeon stalpnicul png

Mâncarea şi băutura sunt două ingrediente importante ale relaxării şi ale odihnei. Nimic nu este mai sexy decât gătitul cu partenerul. Dă-i un şorţ şi,pe măsură ce se apropie seara,folosiţi ingredientele din bucătărie cu măsură. Faceţi din gătit o joacă în doi. Fără exces de mâncăruri care cad greu la stomac şi transformă digestia în chin. Alege mâncăruri bogate în carbohidraţi complecşi,cum ar fi orezul integral,legumele,fructele,proteine uşoare,gen piept de pui,lapte,şi grăsimi nesaturate,ca fructele de mare,măslinele şi nucile. Un pahar de vin este bine-venit. Dar bea cantităţi mici de lichide înainte de culcare pentru că îţi vei întrerupe somnul cu o vizită la toaletă.

O cameră confortabilă,o seară memorabilă!

Încearcă să-ţi faci dormitorul cât mai confortabil. El trebuie să te invite la leneveală,la răsfăţ. Nu lăsa dezordine şi cumpără-ţi cea mai bună saltea şi cele mai bune aşternuturi pe care ţi le permiţi. Înainte de somn,convinge-ţi partenerul să-ţi facă un masaj,răsplătindu-l cu aceeaşi monedă. Lasă atâta lumină cât să vă puteţi bucura de umbre şi contururi. Nu ascultaţi muzică tare şi închideţi televizorul,computerul sau alte dispozitive care vă pot perturba relaxarea. Restul e plăcere,destindere şi mai apoi un pui de somn minunat.

Apa fierbinte face minuni

simeon stalpnicul png

Relaxaţi-vă corpurile sub duşul fierbinte. Reglează presiunea duşului pe nivelul de masaj pentru a ajuta la descongestionarea musculaturii,admirând picăturile de apă care „aleargă“ pe corpul partenerului. Foloseşte multă spumă ca să „goneşti“ stresul,săpunindu-vă unul pe celălalt şi stingeţi totul într-o mare de aburi fierbinţi şi sunteţi gata de marea încercare a aşternuturilor,ultimul hop înainte de somn.

Toate drumurile duc în dormitor

Sexul înainte de culcare este un relaxant natural excelent,asta în condiţiile în care nu este generator de stres,insatisfacţii sau anxietate. Dacă ai avut parte de o partidă de amor de calitate,şi somnul va fi mai bun. După un orgasm,corpul nostru secretă endorfine,iar acestea generează o stare de relaxare atât musculară,cât şi psihică,ajutându-l pe moş Ene să-şi facă treaba cel puţin la fel de bine ca şi partenerul tău. De asemenea,un alt ajutor va veni din oboseala acumulată pe parcursul întregii zile.