Cea mai bună metodă pentru a scăpa de excesul de grăsime

1 80800 original jpg jpeg

Dacă vrei să slăbeşti, primul lucru pe care trebuie să-l ai în plan este acela de a scăpa de surplusul de ţesut adipos. E un proces lung şi deloc uşor, ce-i drept, dar nu imposibil de realizat.

Excesul de grăsime e periculos

Mai bine de 30% din populaţia globală este considerată a fi supraponderală. Şi cum pragul până la obezitate este extrem de mic, e clar că trebuie luate măsuri la timp. În plus, pot apărea boli precum diabetul de tip 2 sau cancerul, de aceea e musai să scazi procentul de grăsime din corp.

Slăbeşte cu cap

Din dorinţa de a-şi sculpta rapid corpul, multe femei recurg la diete care mai de care mai miraculoase şi care promit efecte imediate. Trebuie să ai în vedere că nu întotdeauna acul cântarului care arată mai puţine kilograme e motiv de bucurie. Scopul e să elimini cât mai multă grăsime, nu să pierzi din masa musculară, aşa cum se întâmplă deseori.

Plan de slăbit

Cum poţi scăpa de grăsimea acumulată fără să pierzi din masa musculară? Soluţia este să ai o dietă sănătoasă, să faci zilnic sport – cardio în combinaţie cu exerciţii cu greutăţi. Rezultatele nu vor întârzia să apară, chiar dacă nu atât de rapid pe cât ţi-ai dori. De aceea, este important să ai voinţă şi să lucrezi zi de zi până ajungi la forma dorită.

Elimină excesul de zahăr

Pentru a putea slăbi e musai să renunţi la produsele care conţin exces de zahăr precum sucurile acidulate, cereale îndulcite, dulciuri – deoarece nu sunt altceva decât calorii goale şi ridică nivelul zahărului din sânge, imediat după ce le consumi.

Fă exerciţii de intensitate ridicată

Exerciţiile ar trebui să facă parte din programul tău de slăbit, altfel este posibil să fii dezamăgită de rezultatele obţinute. În urma dietei, musculatura poate deveni flască, de aceea exerciţiile de intensitate ridicată sunt cele mai indicate, ajutându-te, să scapi de excesul de grăsime, dar şi să previi pierderea masei musculare în acelaşi timp. De exemplu, un program de alergat, de 3 ori pe săptămână, timp de 6 săptămâni te va ajuta să micşorezi procentul de grăsime din corp şi să scazi câţiva centimetri din circumferinţa taliei. Fă 4-6 seturi sprinturi de 30 de secunde, urmate de 4 minute de odihnă.