Cum să elimini toxinele după o perioadă de excese

1 73298 original jpg jpeg

Dacă ai avut o perioadă în care ai făcut excese de tot felul, corpul tău o simte din plin, la fel şi tu. În acest caz, organismul îţi trimite semnale că trebuie eliminate toxinele acumulate, pe care trebuie să le iei în considerare dacă vrei să fii sănătoasă.

Consumul excesiv de mâncare şi consecinţele lui

În anumite perioade ale anului, mulţi oameni fac exces de mâncare sau băutură la orice oră. Mâncăm de toate fără să ne gândim la organism şi consecinţele pe care le are asupra lui.Excesul de mâncare, de alcool şi de grăsimi creşte nivelul radicalilor liberi din organism, care trebuie eliminaţi. Aceşti radicali liberi pot provoca simptome de disconfort precum durere de cap, balonare, arsuri la stomac, lipsă de energie, slăbiciune, ameţeli.Mai mult, consumul excesiv de mâncare nu provoacă doar obezitate, dar, de asemenea, creşte nivelul colesterolului, riscul de a suferi atac de cord şi diabet zaharat, precum şi retenţia de lichide.

Cum să elimini toxinele după o masă excesivă: Oţet de mere pentru detoxifiere

Ia o lingură de oţet de mere înainte de micul dejun, chiar dacă nu-ţi place gustul. S-a dovedit că oţetul are proprietăţi diuretice şi de curăţare. Cei care se confruntă cu gastrită uşoară, îl pot amesteca cu apă la temperatura camerei, băutură care se bea dintr-o singură înghiţitură.

Atunci când bei multă apă elimini toxinele acumulate în organism. Apa conţine tot ce are nevoie ca corpul să fie sănătos, pentru că efectul său de curăţare este incomparabil. De asemenea, poţi bea ceaiuri calde sau reci. Dacă te doare stomacul, încearcă să bei ceai de muşeţel sau mentă.

Mănâncă fructe şi legume

Este foarte important ca timp de câteva zile să renunţi la carne, pâine albă, sare, cafea, produse lactate, ouă, mâncare prăjită. În schimb, mănâncă legume şi fructe, mai ales salatele colorate.

Antrenament fizic

La fel de eficiente sunt şi exerciţiile fizice. De ce? Pentru că toxinele vor fi eliminate din organism prin transpiraţie. Dacă nu eşti iubitoare de fitness, încearcă să faci alte exerciţii sau să alergi. Trebuie să te mişti. Cum? Urcă scările în loc de a lua liftul, coboară cu o staţie mai repede şi mergi pe jos până acasă, mergi la cumpărături pe jos sau cu bicicleta etc.

Sursă+credit foto: www.steptohealth.com



Recente

burnout jpeg
SPAM jpg
intalnire romantica jpg
Emoticoane jpg
inselat jpg
nevoia de control   volan   shutterstock 2011393733 jpg
Frica jpg
angajare   interviu   hr process gb5e304e4d 1280 png
Excentric jpg
Narcisist jpg
Top 6 greseli de management care duc angajatii mai aproape de burnout jpg
femeie cu catel jpg
OK Manastirea Humor 523823332 jpg
lider familie shutterstock 1256373445 jpg
echilibru jpg
Longevitate jpg
Fericire jpg
multe obiecte   colectionare compulsiva   shutterstock 1742622026 jpg
Frica jpg
cuplu film shutterstock 695805913 jpg