Frecventele greşeli pe care le faci dimineaţa! Ele îţi pot afecta sănătatea

1 75936 original jpg jpeg

După 6-7 ore de somn, organismul este complet deshidratat şi de aceea este foarte important să bei apă imediat ce te-ai trezit, nu cafea. Hidratarea ajută la îmbunătăţirea funcţiilor organelor şi a întregului corp.

Iată care sunt frecventele greşeli pe care le faci dimineaţa, dar care îţi pot afecta starea de sănătate în timp.

Nu faci exerciţii fizice

Dacă întinzi mai întâi patul şi apoi începi să practici câteva exerciţii fizice, faci mai mult rău corpului decât bine. S-a constatat că făcând altceva înainte de antrenamentul fizic, nivelul de concentrare la exerciţii scade.

Nu îţi relaxezi muşchii după ce te trezeşti

După ce te trezeşti, este recomandat să te întinzi în pat. Acest mic exerciţiu ajută la întinderea muşchilor şi la relaxarea lor.

Nu mănânci micul dejun

Probabil că ai auzit de foarte multe ori spunându-se că micul dejun este cea mai importantă masă din zi. Evitând să mănânci de dimineaţă, creşti riscul apariţiei problemelor de sănătate. Sărirea peste micul dejun este una dintre greşelile pe care foarte mulţi oameni o fac dimineaţa.

Nu mănânci proteine

Nu uita că micul dejun trebuie să conţină şi proteine. Acestea ajută în menţinerea masei musculare şi mai contribuie şi la menţinerea nivelului zilnic de proteine.

Nu bei apă

Trebuie să bei apă imediat ce te ridici din pat. Corpul a fost privat de apă 6-7 ore, ceea ce înseamnă că întregul organism este deshidratat şi nu îşi poate îndeplini funcţiile corect. În plus, apa este necesară pentru eliminarea toxinelor acumulate. Din păcate, sunt foarte mulţi oameni care nu beau apă dimineaţa!

Bei cafea în primele 30 de minute după ce te-ai trezit

Organismul produce cantităţi mari de cortizol – hormoni de stres – între orele 8 şi 9, conform unui studiu. Dacă bei cafea în acest interval, vei forţa organismul să producă mai mult cortizol dimineaţa, lucru care te va ajuta să rămâi activă şi energică pe parcursul zilei. Dar, tot acest hormon, va duce la creşterea nivelului de stres în timpul nopţii.