Învaţă să previi arsurile la stomac!

1 63228 original jpg jpeg

Arsurile stomacale se numără printre cele mai frecvente afecţiuni digestive. În cele ce urmează, află ce este bine să consumi şi ce nu pentru a le ţine la distanţă.

Acestea pot apărea fie din cauza alimentaţiei,fie sunt un simptom al anumitor boli,precum gastrită,ulcer sau reflux gastroesofagian.

De asemenea,tutunul,stresul,hainele prea strâmte şi consumul de alimente înainte de a face sport sunt factori importanţi care duc la apariţia arsurilor la stomac.

Evită roşiile,citricele,ciocolata şi cafeaua

De aceea,este indicat să reduci consumul de roşii,citrice,alimente bogate în grăsimi,ciocolată,cafea şi alcool.

Pe de altă parte,este recomandat un consum ridicat de fibre,întrucât au rolul de scădea nivelul de grăsimi din organism (acestea determină apariţia arsurilor stomacale).

Mănâncă papaia

Acest fruct exotic este cunoscut pentru proprietăţile sale de a calma arsurile gastrice. Papaia este bogată în papaină,o enzimă digestivă care menţine buna funcţionare a tractului digestiv.

În plus,papaina este asemănătoare pepsinei,o enzima digestivă naturală secretată de stomac,care menţine în limite normale nivelul de aciditate.

Bea ceai de ghimbir

Ghimbirul ajută şi el la tratarea arsurilor stomacale. Consumat sub formă de ceai,ghimbirul reduce nivelul de aciditate din stomac,înlătura senzaţia de greaţă şi combate durerile abdominale.