Obiceiuri care duc la depunerea de grăsime abdominală. Fereşte-te cât mai mult de ele!

1 grasime abdominala jpg jpeg

Ţii dietă de ceva vreme, dar nu reuşeşti să scapi de colăceii de pe abdomen? Câteva activităţi pe care le faci în mod regulat pot fi problema.

Orice femeie îşi doreşte să obţină un abdoment plat, pentru care să fie admirată de cei din jur. În încercările de a avea talia perfectă, multe reprezentante ale sexului frumos apelează la diverse diete şi fac mult sport. Nimic greşit! Însă, atunci când dorim să scăpăm de grăsimea de pe abdomen, trebuie să fim atente şi la obiceiurile pe care le avem. Iată care sunt obceiurile pe care trebuie să le eviţi, dacă îţi doreşti şi tu să ai un abdomen plat!

Mănânci prea repede

Viteza cu care mănânci poate influenţa aspectul abdomenului. Cu cât mănânci mai repede, cu atât vei fi tentată să consumi mai multe alimente. Potrivit unui studiu, din „Journal of the American Dietetic Association”, persoanele cercetate care au mâncat mai încet şi-au potolit mai repede pofta de mâncare, decât cele care au mâncat mai repede. Cercetarea indică faptul că mâncatul lent te poate ajuta să mănânci mai puţin şi să slăbeşti mai repede.

Mâncatul la ore târzii influenţează enorm

Mâncatul în viteză poate aduce accidental grăsime suplimentară pe abdomen, iar mâncatul la ore târzii, de asemenea. Potrivit „The Obesity Society”, persoanele care nu au un program regulat al meselor şi mănâncă noaptea sunt tentate să consume mai multe alimente decât au nevoie, ceea ce duce rapid la acumularea de kilograme, în special la grăsime pe abdomen.

Sari peste micul dejun

Săritul peste prima masă a zilei poate contribui la acumularea kilogramelor în plus şi, implicit, la dezvoltarea obezităţii. Când sari peste micul dejun, nivelul de insulină poate creşte, provocând o reacţie care stochează în corp mai multe grăsimi.

Citeşte şi: „Cele mai bune alimente congelate pentru o talie de invidiat. Se prepară uşor şi sunt delicioase”

Citeşte şi: „Exerciţii care refac abdomenul după naştere. Aşa vei scăpa de surplusul de grăsime!”

Mănânci des la restaurant

Atunci când mănânci acasă, este uşor să consumi alimente potrivite nevoilor tale nutriţionale, lucru care nu se întâmplă, de obicei, atunci când mergi la restaurant. Potrivit unui studiu din „Nutrition Reviews”, mâncatul în oraş poate duce la consumul excesiv de alimente, din cauza meniului variat şi foarte tentant.

Sursă foto: Shutterstock