VIDEO. Alege inteligent alimentele de post

1 63582 original jpg jpeg

Postul poate aduce numeroase beneficii sănătăţii. Însă pentru asta, este bine să ştii cum să alegi şi să prepari alimentele.

Din dorinţa de a ne curăţa sufleteşte şi fizic,mulţi dintre noi începem Postul Paştelui,dar cădem ulterior tentaţiei mâncărurilor de frupt. Ce să mănânci în cele 40 de zile? Legume,legume şi iar legume. Nimic variat,am fi tentaţi să spunem.

Iată că există mâncăruri delicioase,sănătoase şi variate şi în rândul celor de post. Important este să ştii să le alegi şi să le combini ca să te saturi şi să primeşti tot necesarul de vitamine şi de minerale.Combină fasolea cu porumb

Fasolea uscată,năutul şi mazărea sunt leguminoase valoroase în perioada postului,a căror proteină o poate substitui pe cea din carne.

În plus,aceste leguminoase au un efect benefic asupra inimii şi a arterelor. Cea mai sănătoasă este fasolea iahnie sau sub formă de ciorbă,nu bătută.

Boabele de fasole pisate au un indice glicemic mai mare decât cele rămase întregi. Adică după ce mănânci fasolea bătută,glicemia îţi creşte mult mai repede decât după iahnie.

Află mai multe pe clicksanatate.ro.