Exerciţii eficiente pentru picioare

1 68144 original jpg jpeg

Să-ţi tonifiezi musculatura picioarelor este un lucru pe care îl poţi face în timp, cu ajutorul exerciţiilor potrivite. Descoperă în rândurile de mai jos ce exerciţii eficiente pentru picioare poţi face la tine acasă!

Exerciţii eficiente pentru picioare:podul

Indicat pentru muşchii fesieri şi pentru cei de la nivelul coapselor şi a gambelor,exerciţiul fizic podul te ajută să ai picioare mai suple. Stai cu spatele pe podea,cu genunchii îndoiţi şi picioarele uşor depărtate.

Ridică uşor posteriorul de pe podea,în timp ce mâinile le ţii întinse pe lângă corp. Menţine poziţia 3-5 secunde,apoi coboară posteriorul. Repetă exerciţiul de 20 de ori pe zi.   

  

Exerciţii eficiente pentru picioare:ridicări laterale    

Un alt tip de exerciţiu fizic care se realizează uşor şi care ajută la tonifierea muşchilor de la picioare este cel în care stai culcat pe o parte,cu o mână îţi sprijini capul,iar cealaltă o ţii pe şold. Ridică piciorul în lateral (atât cât poţi),ţine posteriorul nemişcat,apoi coboară.

La fel de benefic pentru musculatura picioarelor este dacă realizezi acest exerciţiu cu ajutorul unei benzi elastice mai mari. Legi banda în jurul gleznelor şi efectuezi forfecarea. Important este să repeţi exerciţiu pentru fiecare picior de 20 de ori pe zi.