Obţine o siluetă trăznet cu doar 3 exerciţii

1 58249 original jpg jpeg

Chiar dacă eşti o persoană ocupată şi nu ai timp să mergi la sală sau să faci exerciţii complicate, poţi totuşi să-ţi tonifici musculatura din 3 mişcări. Află care sunt acelea!

Câteva mişcări,efectuate zilnic,ori de câte ori găseşti 5 minute libere,te fac să arăţi trăznet. Îţi propunem 3 tipuri de exerciţii care „lucrează” toate marile grupe musculare.

„Alunecări”,cu spatele la scaun

Aşează-te cu spatele la un scan greu,stabil. Îndoaie genunchii,ţinând picioarele apropiate şi tălpile bine lipite de podea. Cu palmele,prinde bine marginea scaunului. Coboară-ţi şi ridică-ţi corpul,îndoind coatele,cu mişcări lente,astfel încât să ţii spatele drept şi muşchii abdominali contractaţi. Corpul tău trebuie să se mişte în sus şi-n jos,paralel cu spătarul scaunului.

Flotări

Te ia cu transpiraţie numai când te gâdeşti la ele... dar sunt excelente pentru tonifierea muşchilor pieptului,braţelor,spatelui,şoldurilor şi abdomenului.

Începe cu flotările clasice,cu palmele pe podea,în prelungirea umerilor,şi corpul drept,sprijinit în vârful picioarelor. Îndoaie coatele în lateral,astfel încât corpul să se apropie cât mai mult de podea. Ţine muşchii abdominali contractaţi şi corpul cât mai drept. Repetă mişcările.

Dacă exerciţiul ţi se pare prea dificil,fă flotări sprijinind corpul în palme şi genunchi. Dacă şi aşa e prea greu,sprijină palmele de zid sau de marginea ferestrei,şi impinge-te în mâini,înainte şi înapoi,ţinând spatele drept şi muşchii abdominali contractaţi.

Genuflexiuni

Sunt bune pentru întărirea musculaturii coapselor,muşchilor abdominali şi fesieri.

Stai dreaptă,cu picioarele uşor îndepărtate şi cu mâinile întinse înainte,paralel cu solul.  Îndoaie genunchii şi coboară corpul,ca şi cum ai vrea să te aşezi pe un scaun imaginar. Opreşte-te când genunchii ajung la un unghi de 90 de grade. Ridică-ţi corpul,împingând uşor în călcâie.

Pentru o dificultate mai mare,ţine în mâini greutăţi,sau fă genuflexiuni din săritură.

Citeşte şi:

5 exerciţii simple pentru un posterior ferm

Exerciţii pentru sâni frumoşi