Dieta cu mere presupune să consumi numai mere la micul dejun, la prânz şi la cină, în timp ce în a doua zi ar trebui să consumi mere la micul dejun şi la cină, în timp ce la prânz ai voie să mănânci şi mere şi legume. În doar cinci zile, vei da jos până la şase kilograme.  
 
Descoperă meniul pentru cinci zile în dieta cu mere, mai jos: 
 
1. Prima zi
 
Mic dejun:  2 mere
 
Pranz : 1 mar
 
Cina :   3 mere
 
Micul dejun, prânzul şi cina trebuie să cuprindă mere şi numai mere, aproximativ 1,5 kilograme. Merele sunt bogate în vitamine, minerale, fitonutrienţi şi fibre alimentare. Aceşti nutrienţi sunt esenţiali pentru menţinerea procentului adecvat de grăsime corporală, pentru o bună sănătate cardiovasculară şi pentru o îmbunătăţire a funcţiei creierului şi pentru prevenirea diabetului, a Alzheimerului şi a iritaţiilor tractului intestinal. 
 
Bea suficientă apă de detoxifiere şi apă pentru a te menţine hidratat pe parcursul zilei.
 
2. A doua zi
 
Mic dejun :1 măr şi un pahar cu lapte degresat sau lapte de soia
 
Prânz: O salată de mere, doi morcovi şi jumătate de sfeclă este ideală. Faceţi un dressing cu frunze de mentă, muştar Dijon, ulei de măsline, sare şi piper.
 
Cina : 2 mere
 
În a doua zi, mâncaţi mere împreună cu un prânz vegetarian sănătos. Acest lucru vă va ajuta să obţineţi alţi nutrienţi esenţiali din legume. Uleiul de măsline este o sursă bogată de grăsimi bune, care va ajuta la păstrarea integrităţii membranei celulare. Continuaţi să beţi apă suficientă pentru detoxifiere.
 
3. Ziua a treia
 
Mic dejun : 1 măr + 1 felie de pâine  + ouă mărunţite
 
Prânz :   1 măr + salată cu  castraveţi, roşii, ceapă, frunze de mentă, sare şi piper.
 
Gustare de seară: 1 cană de iaurt cu conţinut scăzut de grăsime
 
Opţiuni pentru cină :  1 măr + şuncă de curcan, morcovi şi salată de broccoli
 
1 măr şi ciorba de linte
 
Această zi poate fi numită ziua proteică. Prin urmare, vă începeţi ziua cu o sursă bună de proteine ​​precum ouăle. Dacă sunteţi vegetarian, consumaţi un pahar de lapte de soia în loc de ouă. 
 
Iaurtul va ajuta la digestie. Pentru cină, mănâncă o sursă bună de proteine ​​şi 1 măr. De vreme ce timp de două zile ai mâncat mai ales mere, corpul tău nu are suficientă energie pentru digestie şi metabolism. Deci, nu mâncaţi prea multă mâncare. Consmaţi multă apă.
 
4. Ziua a patra
 
Mic dejun:  1 mere + smoothie din măr
 
Opţiuni de prânz: 1 măr + legume la grătar
 
1 măr + supă limpede de legume
 
După masa de prânz: 1 pepene mic sau 1 portocală
 
Gustare de seară : 1 cană ceai verde
 
Opţiuni pentru cină:   1 măr +  o salată vegetariană
 
1 măr + smoothie de sfeclă şi ţelină
 
Începeţi-vă ziua cu un smoothie de mere. Prânzul vegetarian vă va ajuta să obţineţi toţi nutrienţii esenţiali din diferitele tipuri de legume. Includeţi o mulţime de legume verzi şi colorate. Consumaţi un pahar cu suc de fructe proaspete, potrivit ziuadecj.realitatea.net. 
 
Pentru gustarea de seară, ceaiul verde / negru / alb este foarte recomandat, deoarece conţine antioxidanţi şi vă va ajuta corpul să elimine toate toxinele. Ia o cină vegetariană împreună cu un măr. Acest lucru vă va calma sistemul digestiv.
 
5. Ziua a cincea
 
Opţiuni de mic dejun:   1 măr + 1 ou fiert
 
Opţiuni de prânz:   1 măr + legume la grătar
 
1 măr + supă limpede de legume
 
După prânz:  2 migdale sau 1 piersică
 
Gustare de seară: 1 cană ceai verde + 1 biscuit digestiv
 
Cina : 1 măr + peşte copt şi sparanghel
 
În această zi, se va permite să mănânci fructe, legume, grăsimi bune, carbohidraţi buni şi proteine. Acest lucru vă va ajuta să vă revigoraţi organismul.