Dieta cu pepene galben este ideală pentru sezonul cald, întrucât acest fruct conţine o cantitate mare de apă, astfel că te va hidrata şi-i va conferi organismului tău aportul ecesar de vitamine şi minerale. Această dietă poate fi  urmată şi timp de zece zile, însă este musai să o adopţi dacă nu ai probleme de sănătate ori dacă nu suferi de dezechiibre nutriţionale. 
 
Pepenele galben este sărac în calorii, dar este o sursă excelentă de proteine, fibre, acizi graşi esenţiali Omega-3, precum şi vitamine A, B, C şi K, dar şi potasiu, magneziu, cupru şi zinc.
 
Dieta cu pepene galben. Idei de meniu pe zile 
 
Ziua 1
 
Mic dejun - o jumătate de pepene galben, un iaurt dietetic cu fulgi de ovăz
Prânz - 150 g de carne fiartă de pui, 200 g de fasole verde şi o felie de pepene galben
Cină - omletă dintr-un ou, 30 g de orez cu sos de roşii şi o felie de pepene galben
 
Ziua 2
 
Mic dejun - 20 g de brânză de vaci cu o felie de pâine prăjită şi jumătate de pepene galben
Prânz - salată de varză cu o pulpă de pui fiartă şi o felie de pepene galben
Cină - dovlecei la grătar şi pepene galben în orice cantitate.
 
Ziua 3
 
Mic dejun - un ou fiert tare cu o felie de pâine prăjită şi pepene galben în orice cantitate
Prânz - supă de legume, 100 g de carne fiartă de vită cu doi cartofi natur
Cină - pepene galben în orice cantitate.
 
Ziua 4
 
Mic dejun - o cană de lapte cu 30 g de fulgi de ovăz şi o felie de pepene galben
Prânz - două roşii umplute cu orez, un piept de pui fiert
Cină - o salată mare de legume şi o felie de pepene galben.
 
Ziua 5
 
Mic dejun - pepene galben în orice cantitate
Prânz - 200 g de peste slab, 30 g de orez fiert cu sos de roşii
Cină - 30 g de orez fiert cu sote de ciuperci şi sos de roşii, o felie de pepene galben.