Supa sau ciorba este hrănitoare, dietetică, echilibrată, bună pentru detox, slăbit sau mâncat sănătos. Spre deosebire de alte preparate, ciorba stă dublu în stomac, adică eşti sătul mai mult timp, şi are jumătate din caloriile unui fel principal.

Medicul nutriţionist Mihaela Bilic a numit-o dieta omului sărac. Tot ce trebuie să faci este să mănânci ciorbă de două ori pe zi.

“Eu zic că slăbeşti, în şase luni de zile eu cred că slăbeşti, nu ştiu, poate 30 de kilograme. Înainte să vă duceţi să faceţi facila operaţie de tăiere de intestine, faceţi această experienţă voi pentru voi. În psihologie se spune că orice schimbare trebuie, adică perseverenţa trebuie să fie de 100 de zile pentru că se spune că doar atunci e schimbare.100 de zile raportarea în tot ce înseamnă un an de zile cu tot ce înseamnă şi Paşte şi Crăciun are 365, măi, 100 de zile nu e un capăt de ţară. Încercaţi cu două ciorbe pe zi şi dimineaţa, nu ştiu, o cafea cu lapte, şi veţi slăbi mai mult de 30 de kilograme în şase luni. În trei luni de zile, în 100 de zile, cu două ciorbe pe zi se slăbeşte nu ştiu între 20 şi 30 de kilograme”, a explicat medical nutriţionist, la emisiunea “Marius Tucă Show” . 

Există însă şi alte variante ale dietei cu ciorbă. Îţi prezentăm mai jos ce presupune dieta cu ciorbă. Atenţie! Apelează la această soluţie dacă ai într-adevăr nevoie să dai jos câteva kilograme foarte repede. Dietă cu ciorbăaeste foarte restrictivă din punct de vedere caloric şi nu ar trebui urmată de către persoanele cu probleme de sănătate cronice ori de către femeile însărcinate şi nu mai mult de 7 zile. 

Meniu pe zile dieta cu ciorbă

Ziua 1
Mănâncă doar fructe (în afară de banane) şi câtă ciorbă vrei. Că gustări, poţi încerca fructele deshidratate, dacă te-ai săturat de cele proaspete.

Ziua 2
Începe ziua cu un cartof copt, apoi mănâncă pe parcursul zilei doar legume şi ciorbă. Excepţie fac legumele bogate în carbohidraţi, precum cartofii ori porumbul.

Ziua 3
Mănâncă doar fructe, legume şi ciorbă, excluzând bananele şi legumele bogate în carbohidraţi.

Ziua 4
Mănâncă doar banane cu lapte, iaurt şi ciorbă. Poţi să variezi modul de îmbinare a ingredientelor. De exemplu, poţi să îţi faci un smoothie de dimineaţă, iar că deşert poţi să îţi faci o îngheţată de banane. 

Ziua 5
Mănâncă doar roşii (6-8 bucăţi) şi peste, curcan sau pui. Poţi să prepari carnea cum doreşti şi nu uită să consumi ciorbă de fiecare dată când te apucă foamea între mese.

Ziua 6
Consumă doar legumele permise şi o sursă de proteine, precum carnea de curcan sau de pui ori, şi mai bine, un peste sănătos.

Ziua 7
Ai voie să mănânci în afară de ciorbă toate cele trei tipuri de alimente: legume, fructe, carne. Şi, bineînţeles, trebuie să umpli golul din stomac cu ciorbă. 

 

Sursă: divahair.ro