Dieta japoneză se ţine două săptămâni şi este permisă doar o dată pe an deoarece poate slăbi organismul. În plus,este o dietă săracă în calorii şi nu permite consumul de sare,zahăr,alcool,pâine sau alte produse alimentare,cu excepţia celor din meniu.

Meniul dietei japoneze:

Ziua 1

Mic dejun– o ceaşcă de cafea neagră sau ceai;
Prânz-două ouă fierte tari,o salată de salată verde cu ulei de măsline şi un suc de roşii;
Cină-peşte la cuptor sau grătar,salată de salată verde cu ulei de măsline.

A doua zi

Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră;
Prânz-peşte la cuptor sau grătar şi salată de salată verde cu ulei de măsline;
Cină-două bucăţi de carne de vită fiartă şi un iaurt scăzut în grăsimi.

A treia zi

Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră;
Prânz-un ou fiert tare,un morcov feliat stropit cu ulei de măsline şi suc de lămâie;
Cină-mere.

A patra zi

Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră;
Prânz-o bucată de păstârnac sau fenicul ras,doi cartofi prăjiţi în ulei de măsline şi un măr;
Cină-două ouă fierte tari,două bucăţi de carne de vită fiartă şi o salată de salată verde cu ulei de măsline.

Ziua a cincea

Mic dejun-un morcov feliat stropit cu ulei de măsline şi suc de lămâie;
Prânz-peşte la cuptor sau fiert şi suc de roşii;
Cină-peşte fiert sau la grătar şi o salată de salată verde şi ulei de măsline.

A şasea zi

Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră;
Prânz-carne de pui fiartă sau la grătar,o salată de salată verde cu ulei de măsline şi suc de lămâie;
Cină-două ouă fierte tari,un morcov feliat stropit cu ulei de măsline şi suc de lămâie.

A şaptea zi

Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră sau ceai verde;
Prânz-două bucăţi de carne de vită fiartă şi fructe;
Cină-alege orice vrei de la celelalte zile,în afară de ziua 3.

Repetă meniul dietei japoneze de la 8 la 14,cu aceleaşi alimente pe care le-ai mâncat şi în primele 7 zile.