În combinaţie cu cremele zilnice antirid şi loţiunile minune, ai grijă să ţii o dietă care să  dea un aspect reintinerit fetei şi gâtului. Iată un regim făcut special de nutriţionişţi pentru a alungă şi cele mai mici riduri de pe faţă ta.

Alimente recomandate

Somonul – previne uscăciunea, inflamatia şi spargerea venelor

Papaya – favorizează regenerarea colagenului şi elastinui, întinzând stratul de piele

Laptele – esenţial peentru multiplicarea celulară, îţi lasă pielea catifelată

Avocado – bogat în Vitamina E şi acizi graşi mono-nesaturaţi este sursă perfectă de antioxidanţi, lăsându-ţi tenul că nou

Creveţi – dau luminozitate şi culoare pielii, având cupru în compoziţie

Căpşunele – previn inrosirea pielii şi reduc riscul de invinetire

 

O zi tipică de regim 

În primul rând, trebuie să te abţii de la alcool şi tutun, altfel nu are niciun rost să ţii dietă. De asemenea, e de preferat să pui cât mai puţină sare la mâncare.

Micul dejun

  •  smoothie făcut din 30 g fulgi de ovăz, lapte degresat, 1 lingură afine, 3 căpşune tăiate

Gustarea de dimineaţă

  •  un pahar cu lapte degresat, 2-3 fâşii de pui rece, 4 roşii cherry

Prânz

  • 120-180 g somon la grătar, salată de laptuci şi spanac, cu ulei de măsline şi oţet balsamic
  •  omletă dintr-un ou întreg şi 3 albuşuri
  • 300 ml supă cu cartof dulce sau dovleac, 1 chiflă din cereale integrale stropită cu ulei de măsline
  •  salată din 1/2 papaya, 3 linguri afine şi 4 căpşune

Gustarea de după-amiază

  • un pahar cu lapte degresat, 10 căpşune, 6 alune de pădure

Cină

  •  200 g somon fript pe grătar, porţie medie de vegetale gătite la abur (broccoli, spanac, fasole), 1 cartof dulce mediu copt, 100 g morcovi făcuţi la abur
  •  salată din 1/2 avocado, 100 g creveţi, salată mixtă de crudităţi, 2 linguriţe dressing de maioneză
  •  un cartof dulce mediu, 1 lingură brânză moale, salată de roşii şi castraveţi