Dieta rapidă n-ar trebui să fie ţinută mai mult de trei zile, în cazul variantei drastice, iar apoi va trebui să optaţi pentru un stil alimentar sănătos, cel puţin cinci zile. 
 
Dieta rapidă, care mai este cunoscută şi sub numele de dieta armatei ori dieta Ceveland, este un regim ce te va ajuta să slăbeşti rapid, însă este dificil de ţinut, întrucât în prima zi va trebui să bei doar apă. Ulterior, în a doua zi va trebui să consumaţi doar fructe, în timp ce în a trei zi să mâncaţi doar legume.
 
Există, de asemenea, şi o variantă mai uşoară a dietei rapide, ce se bazează pe consumarea a 900-1200 de calorii pe zi, împărţite în trei mese. 
 
Din cadrul dietei rapide n-ar trebui să lipsească brânza de vaci, legume, fructe şi carne slabă. Urmând câteva zile această dietă vei topi cel puţin patru kilograme, în doar cinci zile. 
 
Meniul pentru trei zile - dieta rapidă 
 
Ziua 1:
Ingredientele pe care le veţi consuma în prima zi vor avea rolul de a stimula metabolismul şi de a crea condiţiile necesare, astfel încât să pierdeţi rapid câteva kilograme în greutate.
 
Mic dejun: o jumătate de grapefruit, o linguriţă cu unt de arahide şi o felie de pâine prăjită alături de o ceaşcă de ceai negru sau de cafea
 
Prânz: o jumătate de ceaşcă de ton, ceai negru sau cafea şi o felie de pâine prăjită
 
Cină: 1 ceaşcă de îngheţată de vanilie, o porţie de morcovi, 1 cană de fasole verde, 100 de grame de carne slabă
 
Ziua 2:
În ziua doi se poate mânca puţin mai consistent, însă nu va trebui să exageraţi. Este indicat să nu săriţi peste mese şi să consumaţi următoarele alimente, potrivit uncorpsănătos.ro
 
Mic dejun: un ou fiert, o jumătate de banană, o felie de pâine prăjită şi cafea neagră sau ceai negru
 
Prânz: o ceaşcă de brânză de vaci şi 6 biscuiţi
 
Cină: o jumătate de banană, o ceaşcă de broccoli, 2 crenvurşti, o jumătate de ceaşcă de morcovi şi o ceaşcă de îngheţată de vanilie
 
Ziua 3
În ultima zi trebuie să va asiguraţi că meniul de mai jos este respectat cu stricteţe.
 
Mic dejun: 5 biscuiţi, brânză Cheddar, o cafea sau un ceai negru şi un măr
 
Prânz: un ou fiert tare şi o felie de pâine prăjită, această masă stimulându-va apetitul şi păstrându-l moderat pentru cină
 
Cină: o ceaşcă de conopidă, o ceaşcă de ton, o ceaşcă de morcovi, o ceaşcă de pepene galben şi o jumătate de ceaşcă de îngheţată de vanilie