Ce urăsc cei mai mulţi angajaţi la şefii lor. Aceste trăsături de caracter îi determină pe mulţi să îşi dea demisia
Viaţa la birou nu este deloc uşoară, în special dacă ai parte de un şef cu care nu eşti compatibil. Potrivit unui sondaj realizat recent, există o trăsătură de caracter pe care cei mai mulţi angajaţi nu o apreciază la superiorul lor.
Un sondaj realizat de Zippia pe 2.000 de angajaţi ne face să înţelegem mai bine de ce unele relaţii şef-angajat sunt „toxice‟. Cu ajutorul acestui chestionar am aflat care sunt, de fapt, trăsăturile de caracter care sunt cel mai puţin apreciate la manageri. Să fie temperamentul dificil care îi influenţează pe mulţi să îşi dea demisia? Citeşte mai departe pentru a afla ce urăsc cei mai mulţi oameni la şefii lor!
Pe locul 5 în topul trăsăturilor „insuportabile‟ se află atitudinea de superioritate pe care şeful o manifestă. Este normal ca acest lucru să se întâmple atunci când ai de-a face cu cineva într-o poziţie de autoritate, însă dacă şeful manifestă constat această atitudine, se pare că mulţi angajaţi simt că este cazul să îşi dea demisia. Pe locul 4 în top se află grosolănia, o calitate greu de gestionat. Expertul Sarah Landrum îi sfătuieşte pe toţi angajaţii, care observă că superiorul lor are această atitudine să: „Îşi demonstreze valoarea în faţa sa, să îi solicite mereu ajutorul atunci când au probleme şi să îi amintească că nu angajaţii reprezintă mereu problema în companie‟. Ce se află pe locul 3?
Citeşte şi: Regulile stricte pe care angajaţii regali trebuie să le respecte de fiecare dată când Regina face baie
Pe locul 3 se află lipsa de pregătire şi de competenţe din domeniu. Mulţi angajaţi se plâng de şefii care nu ştiu ce să facă la locul de muncă şi nu sunt pregătiţi profesional. În acest caz, experţii recomandă să ai empatie pentru şeful tău şi să îţi stabileşti bariere psihologice pentru ca acest lucru să nu îţi afecteze sănătatea sau bunăstarea. Pe locul 2 se află lipsa de disponibilitate. Încercarea de a fi un angajat productiv şi valoros poate fi destul de dificilă cu un şef care nu se află niciodată la birou şi care nu răspunde în timp util la e-mailuri sau la telefon. Pe primul loc în topul trăsăturilor greu de suportat se află lipsa de încredere pe care şefii o au în angajaţi. Se pare că nimic nu creează mai multă tensiune şi stres la locul de muncă decât un şef care insistă că angajaţii nu reuşesc să facă sarcinile pe care el le comandă: „Pentru a evita acest lucru, angajaţii trebuie să poarte o conversaţie deschisă şi respectuoasă cu managerul lor şi să le spună cum se simt cu adevărat atunci când acesta zice că nu are încredere în ei‟, subliniază specialistul Heidi Lynne Kurter.
Sursă foto: Shutterstock