Cum e să munceşti pe o navă de croazieră. Ce secrete ascunde acest job

1 shutterstock 564839530 jpg jpeg

Privind din exterior, să lucrezi pe o navă de croazieră ar putea părea jobul ideal. Călătoreşti, vezi peisaje exotice şi eşti şi plătit pentru asta. Dar, ca şi în cazul multor locuri de muncă „de vis“, există câteva dezavantaje semnificative de luat în considerare înainte de a semna un contract de muncă.

Când banii nu mai sunt de mult o problemă, vor exista mereu oferte pentru cei dispuşi să cheltuie. Iar o croazieră pe un hotel plutitor, unde ai toate facilităţile, este unul dintre acele lucruri care pot fi cumpărate cu foarte mulţi bani. Numai că, pentru ca cineva să se distreze, altcineva trebuie să muncească. Iar dezvăluirile făcute de unii angajaţi ai navelor de croazieră arată o realitate nu prea plăcută.

Condiţiile de masă şi cazare oferite angajaţilor sunt la polul opus de cele ale pasagerilor. Mâncarea angajaţilor este de slabă calitate, uneori făcută din ingrediente foarte ieftine sau resturi nefolosite pentru mesele pasagerilor. Coroborat cu faptul că angajaţii abia reuşesc să aibă o zi liberă din când în când, mulţi dintre ei slăbesc foarte mult la un contract de 6 luni şi revin pe uscat cu diverse afecţiuni.  

La sfârşitul unei călătorii, pasagerii pot fi rugaţi să completeze chestionare despre servicile de la bord. Aceste recenzii sunt luate foarte în serios şi de multe ori se reflectă direct în salarii şi bonusuri pentru lucrători. „Pentru majoritatea angajaţilor, salariile lor sunt destul de mici, iar ei se bazează pe aceste bonusuri. Aşadar, o recenzie proastă va avea un impact asupra sumei câştigate.

Sunt rupţi de realitate

Nu mai au timp să urmărească ştirile şi să afle ce se întâmplă în lume, sunt izolaţi. Poate fi dificil şi costisitor, ca angajat, să găseşti o conexiune la internet în timp ce te afli pe mare, aşa că mulţi lucrători de pe navă pierd contactul cu ceea ce se întâmplă în lume.

Zâmbeşte, ai fost la camera ascunsă

Membrii echipajului au coduri pentru situaţiile critice, astfel încât să nu alarmeze pasagerii: de la incendii până la urgenţe medicale. Codul Adam înseamnă că un copil s-a pierdut, codul Alpha - există o urgenţă medicală, codul Oscar - un om a căzut peste bord, iar codul Bravo – e un incendiu pe navă.

Este înţelept să presupui că eşti monitorizat tot timpul pe o navă de croazieră, nu doar acolo unde lucrezi, ci chiar şi în propria cabină, a dezvăluit o fostă angajată. Aceasta a mărturisit că, astfel, compania poate oricând folosi o filmare compromiţătoare cu un angajat, în cazuri de urgenţă.

Vieţi duble

Mulţi dintre angajaţi au vieţi duble de ani de zile şi s-au obişnuit aşa. Au un soţ sau o soţie acasă şi o relaţie pe navă. Unii dintre ei îşi afirmă în mod deschis orientarea homosexuală pe vapor, printre ceilalţi membri ai echipajului, dar pe uscat ţin acest lucru secret.

În puţinele zile libere, angajaţii beau şi petrec. Personalul are câteva baruri la bord, unde băutura e foarte ieftină. Şi ce se întâmplă atunci când dai cantităţi mari de alcool ieftin unor oameni care stau împreună luni de zile? Pare un clişeu, dar toată lumea face sex cu toată lumea, de aceea, în multe dintre zonele destinate echipajului sunt postere care avertizează asupra pericolului bolilor cu transmitere sexuală.



Recente

Imagine featured clickpentrufemei   sursa Instagram JPG
cafea jpg
lapte jpg
olivia newton john 0 shutterstock 530029375 jpg
William si Kate jpeg
nicole kidman shutterstock 644941192 jpg
Jennifer Coolidge 0 jpg
donna mills si fiica 5 jpg
horoscop bilunar shutterstock 1696467349 jpg
Supermarket jpg
reese witherspoon jpg
Click! pentru femei Nr  16 jpeg
victoria principal dallas jpg
Printul William jpeg
Vedete jpg
lisa marie presley 2 shutterstock 276232913 jpg
Regina Elisabeta jpeg
Theo Rose poza mica (8) jpg
Elon Musk jpg
calendar zile libere jpeg