Unghii ca la carte!

1 73663 original jpg jpeg

Ai vrea ca unghiile să nu ţi se mai rup, să nu se îngălbenească, să nu mai aibă pete albe şi să fie mai rezistente? Atunci e cazul să iei măsuri.

Foloseşte un produs hidratant

După ce ai exfoliat mâinile,aplică o loţiune sau ulei. Asigură-te că masezi şi cuticulele şi unghiile. Uleiul de măsline şi cel de nucă de cocos dau rezultate excelente când vine vorba de sănătatea unghiilor,deoarece conţin substanţe nutritive care împiedică deteriorarea lor. O dată pe săptămână,pe lângă masajul cu ulei natural,cufundă-ţi degetele într-un bol în care ai pus două linguri de ulei de migdale şi două de ulei de nucă de cocos. După 10 minute,clăteşte cu apă călduţă.

Îngrijeşte-ţi cuticulele

Evită să-ţi tai cuticulele când îţi faci manichiura. Aceste straturi subţiri de piele sunt ca o barieră pentru bacterii,iar îndepărtarea lor poate duce la infecţii. Cel mai bine este să le hidratezi. Pune într-un vas cu apă călduţă patru picături de ulei de măsline ori de ricin. Lasă-ţi degetele în soluţie,iar după 10-15 minute şterge-le cu un prosop curat şi moale. Masează unghiile două minute,pentru stimularea circulaţiei sangvine de la rădăcină şi,cu un beţişor special din lemn,din bambus sau portocal,împinge cuticulele spre baza unghiei. Ai grijă să nu apeşi prea tare,pentru a nu rupe cuticulele şi a leza unghia.

Citeşte şi:Cum să-ţi îndepărtezi cuticulele fără riscuri

Taie unghiile regulat

Pentru a le stimula creşterea,trebuie să-ţi tai unghiile o dată pe lună. În locul forfecuţei,foloseşte un cleştişor de unghii. După aceea,pileşte-le prin mişcări care să înceapă din mijloc spre exterior într-o singură direcţie. În felul acesta,ele nu se vor exfolia şi nici nu se vor crăpa.

Curăţă-le periodic

Înlăturarea murdăriei de sub unghii folosind instrumente lungi şi ascuţite poate duce la apariţia infecţiilor bacteriene şi fungice. Indicat este să fricţionezi unghiile uşor,cu o perie specială.

Ai grijă la ce mănânci

Ceea ce mănânci te ajută să-ţi menţii unghiilesănătoase. Consumul de alimente bogate în zinc te scapă de petele albe,pe când fructele şi legumele care au calciu le menţine puternice. Mai mult,biotina,cunoscută şi sub numele de vitamina B7,ajută la întărirea unghiilor. O echipă de cercetători elveţieni a ajuns la concluzia că un supliment de biotină,luat zi de zi,la recomandarea medicului,timp de mai multe luni,face unghiile mai rezistente. Vitamina E este,de asemenea,benefică. Se poate administra intern şi extern. Ai grijă ca din dietă să nu-ţi lipsească peştele,ouăle,arahidele,carnea de pui ori leguminoasele (fasolea,mazărea,lintea). Capsulele uleioase de vitamina E se aplică direct pe unghii.

Citeşte şi:Nuanţe de lacuri de unghii la modă

Foloseşte mănuşi de protecţie

Ca să ai mâini şi unghii sănătoase,poartă mănuşi când speli vasele ori faci curăţenie. În felul acesta,limitezi contactul cu substanţele chimice,prezente în produsele de curăţat:unghiile nu ţi se vor mai rupe aşa de uşor,iar pielea mâinilor nu ţi se va mai usca.

Trucuri pentru o manichiură rezistentă

Înainte să te dai cu lac de unghii,aplică un strat de bază (base coat,în limba engleză,adică un lac incolor). El va împiedica decolorarea unghiilor. Nu aplica niciodată lac de unghii în straturi groase,ci subţiri. Aşa oja se va usca mai repede şi nu se va mai ciobi. La final,aplică aşa-numitul top coat,lacul final,tot incolor,pentru a da strălucire unghiilor.



Recente

donna mills si fiica 5 jpg
horoscop bilunar shutterstock 1696467349 jpg
Supermarket jpg
reese witherspoon jpg
Click! pentru femei Nr  16 jpeg
victoria principal dallas jpg
Printul William jpeg
Vedete jpg
lisa marie presley 2 shutterstock 276232913 jpg
Regina Elisabeta jpeg
Theo Rose poza mica (8) jpg
Elon Musk jpg
calendar zile libere jpeg
vitamina D jpg
David Faustino and Christina Applegate   shutterstock 300629561 jpg
jennifer lopez si ben affleck  jpeg
Will Smith  jpg
Chris Pratt    shutterstock 2172219737 jpg
Jennifer Garner jpeg
Regina Elisabeta jpeg