Vei vedea că nu-ţi vei mai ţine gâtul între umeri şi vei putea să-ţi păstrezi poziţia dreaptă a spatelui. Iată ce trebuie să faci:

Alimentaţie sănătoasă
Ţîi mereu diete pentru a-ţi menţine silueta? Asta nu e un lucru rău, însă doar o alimentaţie echilibrată te va ajută să lupţi mai uşor cu temperaturile scăzute. Corpul tău va avea nevoie de mai multe ore pentru a digera paştele, pâinea integrală şi orezul. Această ii va permite să producă energie şi căldură pentru a lupta împotriva frigului, scrie revistafelicia.ro.

Odihnă
Un organism odihnit este mai eficient în a lupta împotriva atacurilor microbilor, bacteriilor şi viruşilor.
Respectă un orar sănătos de somn şi ai grijă să nu ai peste 22 de grade în casă pe timpul nopţii.

Expunerea la soare
Deoarece nivelul serotoninei din creier scade în timpul iernii, expunerea regulată la lumina solară poate creşte în mod natural nivelul acesteia din corpul tău ajutându-te să fii mai activă şi mai atentă.

Bea băuturi calde
În perioadele cu temperaturi scăzute hidratarea organismului este mai importantă chiar decât vara. Consumul de băuturi calde are meritul de a încălzi corpul iar zahărul adăugat aduce deasemenea energie. Evita consumul de alcool sau cafea şi bea mai multe ceaiuri îndulcite cu miere.

Evită băile sau duşurile fierbinţi
Contrar a ceea ce ai putea crede, duşurile sau băile fierbinţi nu sunt o soluţie bună pentru a te proteja de frig. Acestea pot distruge stratul protector al pielii şi pot provoca deshidratarea şi uscarea pielii. Protejează-ţi tenul şi pielea întregului corp de agresiunea frigului cu crème grase aplicate din abundenţă.