Alimente care îmbunătăţesc memoria

1 79543 original jpg jpeg

Alimentaţia are un impact enorm asupra sănătăţii noastre mintale. De fapt, foarte multe boli mintale pot fi prevenite prin consumul de alimente potrivite. În acelaşi mod poţi stimula memoria pe termen scurt.

Iată care sunt alimentele care pot fi de ajutor dacă suferi de tulburări de memorie:

Legumele

Legumele sunt necesare pentru menţinerea sănătăţii generale. Ele sunt cea mai bună sursă de substanţe nutritive. Dar, mai presus de toate, legumele pot spori puterea creierului şi pot îmbunătăţi nivelul de memorie. În plus, prin consumul legumele organismul primeşte mai mulţi agenţi de stimulare a celulelor.

Somonul

Datorită cantităţii mari de acizi graşi, somonul este un peşte foarte sănătos. Acizii graşi Omega-3 stimulează creierul şi îmbunătăţeşte cu uşurinţă puterea de memorie. Mai mult, substanţele nutritive prezente în somon cresc nivelul de concentrare şi de stocare a informaţiilor.

Afinele

Afinele sunt sursă excelentă de flavonoide, antioxidanţi care îmbunătăţesc conexiunile neuronale din creier şi stimulează regenerarea neuronilor. Prin urmare, aceste două funcţii te ajută în cele din urmă să îmbunătăţeşti memoria pe termen scurt. Pe lângă antioxidanţi, afinele mai sunt şi sursă de vitamine şi minerale. Mănâncă afine măcar de două ori pe săptămână.

Guma de mestecat

Când mestecăm o gumă, creierul este stimulat. Mestecatul gumii ajută la transportul oxigenului în creier. Aşadar, mănâncă gumă pentru ca creierul să funcţioneze mai bine şi să reţină cât mai multe informaţii.

Roşia

Roşia este sursă de antioxidanţi care protejează celulele creierului, luptând împotriva daunelor produse de radicalii liberi. Mănâncă zilnic roşii şi stimulează memoria pe termen scurt, menţinând astfel creierul sănătos într-un mod natural.

Alte alimente care stimulează memoria sunt:

-    Nuci

-    Avocado

-    Scorţişoară

-    Ceai de mentă

-    Ciocolată



Recente

femeie la birou  foto   Shutterstock jpg
clickpentrufemei ro jpeg
Tarta cu legume  Sursa foto shutterstock 1980800048 jpg
Decoctul cu mai multe prebiotice decat chefirul  Sursa foto  shutterstock 2153597981 jpg
hygge jpg
meniu restaurant jpg
detergent lichid de vase jpg
nas infundat pe timpul noptii jpg
Tiramisu cu ceai matcha si kiwi  Sursa foto shutterstock 2287226011 jpg
dieta, creier, longevitate jpg
femeie fericita la birou jpg
Exercitiul simplu de Pilates care te ajuta sa slabesti  Sursa foto shutterstock 1922215715 jpg
Cafea cu pulbere de ciuperci medicinale  Sursa foto shutterstock 1453768808 jpg
Mini pizza rapida  Sursa foto shutterstock 351620420 jpg
culorile verii 2024 jpg
crampe musculare jpg
clickpentrufemei ro (8) jpg
3fYsLk00mMlZ009 SY0PoAAC7DQ Bd6KMwgrGLMAOi9X2fWgxhNf Yx5hyQH4tiLK5cc1YbNiIDh73VtLjYRNDRgjf1CJ8XoPA5vluitqBRefoH43N8UU39rMUMD5YfUCpp3r5uDwKY tQNsuI6oSj8
Uite aici top 3 idei de activități pe care le poți face alături de prietena ta cea mai bună într o sâmbătă după amiaza jpg
Top 5 locatii extraordinare de nunta pentru momentul tau de basm jpg