Cum să îţi fotografiezi locuinţa pentru a o vinde mai uşor

1 71271 original jpg jpeg

De foarte multe ori, încercările de a vinde o locuinţă prin intermediul unui anunţ online sunt îngreunate chiar de fotografiile nereuşite, realizate în mod superficial. Casoteca îţi spune cum să îţi fotografiezi locuinţa pentru a o vinde mai uşor.

Unul dintre principalele motive pentru care fotografiile influenţează comportamentul de cumpărare al consumatorilor este efectul de poveste,care nu poate fi obţinut printr-o simplă descriere a produsului respectiv.

Imaginile au capacitatea de a construi sentimentul de încredere pe principiul transparenţei. Astfel,consumatorul începe să experimenteze produsul de la primul contact vizual cu acesta şi să încadreze deja proiecţia sa în propriul stilul de viaţă. Iar când se întâmplă acest lucru,apare şi dorinţa clară de cumpărare.

”Imaginile online au în general un impact extrem de puternic în comportamentul de achiziţie al consumatorilor de astăzi,deoarece le permit un prim şi valoros contact cu produsul pe care intenţionează să îl achiziţioneze. Pe piaţa anunţurilor imobiliare,această realitate este şi mai pregnantă. Multe apartamente şi case cu potenţial şi cu un preţ corect rămân doar nişte simple anunţuri,pentru că potenţialii cumpărători nu au fost convinşi să le vizioneze. În acest caz,prima impresie este crucială”,a declarat Cosmina Muşeat,Business Development în cadrul platformei imobiliare de anunţuri wizmo.ro.