Esti nervoasă? Mănâncă aceste alimente!

1 74158 original jpg jpeg

Stilul de viaţă stresant este o ameninţare la adresa sistemului nervos. Însă, daunele pot fi minimizate dacă este redus stresul oxidativ prin activităţi relaxante şi prin consumul unor alimente.

Brânza dulce

Conţine triptofan,compus care este necesar în producerea de serotonină,cunoscută şi sub denumirea de hormonul fericirii. În plus,brânza dulce este sursă de glutamină,aminoacid care induce relaxarea.

c3e67eeebfc9f3837837a1eef585f020 jpg jpeg

Ceaiul verde

84b001ca8865e68ecff11cfb8163fa36 jpg jpeg

Conţine teanină,un aminoacid care reduce în mod natural stresul oxidativ şi induce relaxarea.

Citeşte şi:Redu stresul cu acest remediu japonez simplu

Banana

8d78d179ad62be4b87b69529a765bf33 jpg jpeg

Este sursă de magneziu,potasiu şi vitamina B6. În plus,banana se numără printre cele mai sănătoase gustări dintre mese,deoarece stimulează producţia de serotonină din creier. Te ajută să te simţi relaxată şi calmă.

Cartofii dulci

df62637ffad2ed641a86013514aff747 jpg jpeg

Sunt sursă de vitaminele A,B şi C. De asemenea,

au rol important în scăderea stresului oxidativ şi a tensiunii arteriale.

Nucile braziliene

23da0fc0639947da514c0b13d94e161e jpg jpeg

Aceste nuci te ajută să te relaxezi şi sunt sursă importantă de seleniu.

Spanacul

f2ea86eaef1533d5035f45d5673d5646 jpg jpeg

Previne problemele sistemului nervos şi ajută la îmbunătăţirea funcţiilor creierului.

Citeşte şi:Spanacul,beneficii şi proprietăţi

  

Ciocolata neagră

d69c63681709c8637bb123eaf53492dc jpg jpeg

Conţine antioxidanţi,triptofan şi numeroase minerale. În plus,ciocolata neagră conţine o moleculă activă cunoscută sub numele de anandamidă,care afectează nivelurile de dopamină,hormonul care produce plăcere,din creier. Şi,de aceea,te simţi mult mai energică şi relaxantă după ce mănânci o bucată de ciocolată neagră cu minimum 75% cacao.

Credit foto:www.boldsky.com



Recente