Fructe delicioase care te ajută să adormi. Cireșele sunt excelente!

În acest sezon te poți bucura de numeroase fructe delicioase, dar știai că unele dintre ele conțin nutrienți care te ajută să adormi? Iată ce este indicat să pui în coșul de cumpărături dacă te confrunți cu insomnii! 

image

Vara, când temperaturile sunt mai mari față de altă perioadă a anului, corpul tău ar putea avea dificultăți în reglarea temperaturii, ceea ce poate cauza insomnie sau somn superficial. De asemenea, te poți confrunta cu insomnii pe fondul vacanțelor, călătoriilor sau activităților de seară, care modifică programul zilnic și rutina de somn.

Citește și acest articol: Cauzele insomniilor pe timp de vară 

Pentru a te odihni corespunzător vara, este recomandat să creezi un mediu de somn răcoros și întunecat, să gestionezi stresul și să acorzi atenție la ceea ce consumi înainte de a te pune în pat. Laptele, carnea de curcan și ouăle sunt alimente care contribuie la îmbunătățirea somnului, la fel și aceste fructe delicioase! 

Cireșe

Pune cireșe în coșul de cumpărături, deoarece induc somnul! Au un nivel ridicat de melatonină, substanță cunoscută pentru stimularea somnolenței, așa că nu poți da greș cu o porție de cireșe consumată înainte de somn! Aceste fructe au și un conținut scăzut de calorii, ceea ce este în avantajul persoanelor care doresc să își mențină greutatea în limite normale sau să slăbească. 

Citește și acest articol: Adio insomnie! Această băutură te ajută să dormi ca un bebeluș 

Ananas 

Poate că găsești ananas în orice perioadă a anului pe tarabele piețelor, însă cel de sezon este cel mai gustos. Ananasul conține melatonină și, prin urmare crește șansele de a te odihni pe parcursul nopții dacă îl consumi înainte de culcare. Este bogat în fibre și enzime, ceea ce susține digestia, consumul de ananas fiind recomandat după o masă bogată în proteine. 

Kiwi 

Un alt fruct care te ajută să adormi mai repede este kiwi. Are un conținut scăzut de calorii, în timp ce este bogat în serotonină, substanța chimică care induce somnul și îl reglează. Kiwi conține, de asemenea, un nivel ridicat de vitamina C, cu efecte antiinflamatorii și antioxidante, care te ajută să te odihnești mai bine. De asemenea, acest fruct reglează digestia, ceea ce este important în timpul somnului. 

Sursă foto: Shutterstock  



Recente

gătit online  foto   Shutterstock jpg
retinol crema hidratanta de fata (1) jpg
166d3894 a416 cdfa 44c9 b913f555bdf1 jpg
ok baie amenajata cu cada jpg
ten frumos  foto   Shutterstock jpg
cremă de plajă  foto   Shutterstock jpg
Prajitura cu zmeura, caramel si migdale  Sursa foto shutterstock 222868774 jpg
Aurul verde contine colagen si previne caderea parului  Sursa foto shutterstock 156425315 jpg
Painici cu usturoi  Sursa foto shutterstock 85029145 jpg
Ghid de calatorie cu copiii  Sursa foto shutterstock 622990619 jpg
carente jpg
Alimente inghetate jpg
clickpentrufemei (1) jpg
Tarta de vara  Sursa foto shutterstock 2021914094 jpg
stres jpg
constipație jpg
Alimentele ultraprocesate jpg
Floarea de hartie este si remediu naturist  Sursa foto Pixabay jpg
Legume cu usturoi  Sursa foto shutterstock 1790228171 jpg
căldură  foto   Shutterstock jpg