Ce trebuie să conţină un CV perfect
Cum să ocupi minimum de spaţiu cu maximum de informaţii, care te-ar recomanda pentru un job? Pare dificil, dar este posibil! Datele personale - Aici intră numele, prenumele, data naşterii, starea civilă, adresa (şi cea de e-mail), numărul de telefon, naţionalitatea. Întrucât pe ele cade privirea mai întâi, asigură-te că informaţiile sunt corecte şi actualizează-le când e cazul. Obiectivul urmărit - E o rubrică unde vei trece tipul de post căutat (full time, part-time, sezonier), domeniul de activitate, precum şi „moto-ul” tău profesional, ce aştepţi tu de la acel job. Studiile - Începe cu cele mai recente studii, terminând cu ultimele. Pe angajator îl va interesa instituţia de învăţământ, perioada studiilor şi oraşul în care le-ai făcut. Chiar dacă ai o diplomă sau un premiu care nu ţi se mai pare important, e bine să precizezi că l-ai obţinut. Nu se ştie cum te poate ajuta acest lucru. Experienţa - Munca plătită, voluntară, de scurtă sau de lungă durată, totul trebuie trecut la experienţă. Faptul că te-ai ocupat cândva de strângerea unor fonduri ar fi o bilă albă pentru un post de contabilă. Scrie numele jobului, compania, localitatea şi perioadele în ordine invers cronologică. Abilităţile - Trece mai ales acele calităţi care sunt importante pentru jobul la care aplici şi pe care să le şi ai, desigur. Precizează cunoştinţele de computer şi limbi străine (nu trişa cu nivelul de cunoaştere, căci rişti să te dai de gol la interviu). Poţi să treci şi dacă ai sau nu carnet de conducere.