În ultimii ani, studiile experimentale au ridicat ipoteza că, dacă nu mănânci carne, şansele de reuşită ale unei diete sunt mai mari. Numeroşi nutriţionişti susţin că preparatele fără carne te ajută să slăbeşti, însă acest lucru nu este neapărat adevărat. Mai exact, dacă vrei să scapi de kilogramele în plus şi să ai un meniu vegetarian, trebuie să ai grijă cu ce înlocuieşti carnea. Spre exemplu, mâncarea procesată care nu conţine carne poate fi la fel de periculoasă pentru siluetă precum sunt preparatele ce abundă în carne roşie.

Pielea întinereşte dacă renunţi la carne

O dietă bogată în fructe proaspete şi legume care conţin multă vitamina C redă elasticitatea pielii şi astfel o să previi apariţia ridurilor. Monica Auslander precizează că eliminarea preparatelor cu multă carne poate să reducă şi inflamaţia din corp.

Slăbeşti, dar depinde ce mănânci

Ai auzit că după ce nu mai mănânci carne o să slăbeşti? Adevărul nu este tocmai aşa. Cert este că nu vei avea arderi mai intense dacă în loc de carne o să continui să consumi produse care inhibă funcţia metabolică, cum sunt carbohidraţii rafinaţi şi mâncarea procesată.

Capeţi mai multă energie

Fructele şi legumele din regimul vegetarian, prin conţinutul mare de apă, dar şi vitamine şi minerale, te hidratează şi astfel o să simţi că ai mai multă energie.

Părul începe să aibă strălucire

Vegetarienii care consumă multe fructe, vegetale, nuci şi fasole au firul de păr mai rezistent. În plus, părul nu mai are un aspect tern, ci este mai mătăsos şi capătă un plus de volum şi strălucire. Şi unghiile sunt mai sănătoase după ce nu mai mănânci carne.

@shutterstock