De multe ori, fructele se regăsesc pe lista alimentelor interzise atunci când şii o dietă.

Este însă adevărat că fructele de împiedică să slăbim? Da, cele care conţin foarte mult zahăr. Însă nu toate. Spre exemplu, merele, căpşunile sau perele sunt indicate în dietă.  

 

 

1.Căpşunile

Consumul regulat de căpşuni îmbunătăţeşte vederea şi sistemul uminitar. Le poţi consuma simple sau le poţi adăuga în smoothie.

 

 

 

2.Merele

Merele sunt sărace în calorii şi pline de vitamine, minerale şi fibre. Alege-le însă pe cele organice. Cele cumpărate din supermarket pot fi contaminate cu pesticide.

 

 

 

3.Kiwi

Fibrele sunt foarte importante într-o cură de slăbire, iar kiwi le conţine din plin. Consumă-le ca pe o gustare sau în smothie.

 

 

 

4.Perele

Atunci când ţii dietă, alege un fruct delicios şi săţios. Perele îndeplinesc ambele condiţii. O pară de mărime medie conţine 5.5 grame de fibre, adică 25% din doza recomandată zilnic.

 

 

 

5.Afine

Afinele au cea mai mare concentraţie de antioxidanţi dintre toate fructele. Studiile arată ce aceste mici fructe reduce colesterolul şi riscul de obezitate. Le poţi consuma şi pe cele îngheţate!

 

 

 

 

Sursă: manukafeed.com / Foto: pixabay.com