Alimentaţia sănătoasă are rolul de a ne menţine puternici, sănătoşi şi să fim într-o formă bună, în orice moment al vieţii noastre. Interesant este că ceea ce ai mâncat la douăzeci de ani, poate să nu fie ceea ce corpul tău are nevoie când ai ajuns la vârsta de treizeci, patruzeci sau cincizeci de ani. În timp, apar schimbări hormonale, pielea se poate deteriora, nivelul de energie scade şi trebuie să ne hrănim corect, pentru a preveni apariţia complicaţiilor.

Ce să mănânci la 20 de ani

Proteinele sunt recomandate pentru consum, la orice vârstă, mai ales la 20 de ani, deoarece ajută la creştere. Surse bune de proteine pot fi: carne albă, carne roşie, ouă, brânză sau tofu.

De asemenea, carbohidraţii complecşi, cum ar fi, cartofii dulci, quinoa, pâinea integrală şi orezul bun, sunt grozavi pentru energie durabilă, mai ales la vârsta de 20 de ani.

Alimentele bogate în calciu, precum: susanul, verdeaţa, portocalele, broccoli, pâinea şi cerealele, sunt grozave, deoarece ajută la întărirea oaselor. Totodată, afinele, iaurtul, nucile şi fulgii de ovăz oferă strălucire pielii şi echilibrează nivelul hormonal.

La 30 de ani, superalimentele sunt esenţiale