După mai multe studii, s-a ajuns la concluzia că în organism au loc mai multe modificări după renunţarea la consumul de carne.

Iată care sunt principalele beneficii:

Slăbeşti

Oamenii care renunţă la carne reuşesc să slăbească aproximativ 5 kilograme. Ei nu trebuie să îşi mai calculeze numărul caloriilor consumate, deoarece legumele pe care le mănâncă au un indice caloric mult mai scăzut.

Creşte numărul de bacterii sănătoase

Flora intestinală diferă la persoanele care au o alimentaţie normală şi cele care aleg să fie vegetariene. Studiile arată că la oamenii care mănâncă mai multe legume cresc numărul bacteriilor sănătoase, care au rolul de-a proteja intestinele. Este posibil ca după ce renunţi la carne, o perioadă, să te confrunţi cu balonare sau flatulenţă (organismul are nevoie de timp ca să se adapteze schimbărilor alimentare).

Pielea arată mult mai bine

Vegetarienii nu au probleme dermatologice. Coşurile, punctele negre şi acneea nu se regăsesc pe tenul lor. Oamenii de ştiinţă spun că oamenii care înlocuiesc carnea cu fructe şi legume elimină mai uşor toxinele acumulate în organism, ele fiind principala cauză pentru problemele pielii.

Creşte nivelul de energie

Regimul vegetarian oferă mai multă energie, deoarece îi oferă corpului mai multe substanţe nutritive. În plus, pierderea în greutate şi eliminarea toxinelor te fac să te simţi mult mai bine. Orice schimbare în alimentaţie are un efect pozitiv asupra organismului.

Scade riscul de afecţiuni cardiovasculare

Ştim că a fost descoperit faptul că există o legătură între consumul de carne roşie şi afecţiunile cardiovasculare. În plus, studiile au mai arătat că riscul ca vegetarienii să sufere de hipertensiune arterială, diabet, cancer de stomac şi cancer de colon este mult mai mic.

Pot să apară deficienţele nutritive

Dacă renunţi să mai mănânci carne, s-ar putea să te confrunţi cu carenţe de fier, iod, vitamina B12 şi D. Dar oamenii de ştiinţă spun că legumele şi fructele consumate zilnic ar trebui să înlocuiască cantitatea pierdută de substanţe nutritive. În plus, pot fi luate suplimente de vitamine şi minerale pentru a preveni carenţele.


Credit foto: www.draxe.com