O sarcină apare atunci când are loc fertilizarea ovulului de către spermatozoid, iar acest lucru se poate întâmpla, în mod natural, în urma unui act sexual neprotejat între doi parteneri fertili.

Ce simţi când eşti însărcinată în primele zile - creşte temperatura bazală 

Aşada dacă vrei să ştii ce simţi atunci când eşti însărcinată în primele zile, trebuie să ştii că are loc creşterea temperaturii bazale.  Mai exact, temperatura bazală este cea mai scăzută temperatură pe care o poate avea corpul.
 
Progesteronul determina ridicarea acestei temperaturi în perioada de ovulaţie; în cazul în care valoarea acesteia rămâne ridicată şi în faza luteala (perioada de 14 zile dintre ovulaţie şi următoarea menstră), ar putea fi un semn că eşti însărcinată, potrivit mamasicopilul.ro.

Ce simţi când eşti însărcinată în primele zile - dispare sau se modifică menstra 

 
De asemenea, în primele zile de sarcină menstra îţi va întârzia ori se va modifica. Astfel, data primei menstruatii după concepţie ar trebui să coincidă cu împlinirea a două săptămâni de sarcină, însă dacă menstra lipseşte, întârzie sau se modifică este clar din cauza sarcinii. Unele femei sângerează în primele luni de sarcina, însă cantitatea şi durata scurgerilor sunt reduse faţă de parametri obişnuiţi.

Ce simţi când eşti însărcinată în primele zile - apar ameţelile ori stările de leşin

În primele zile de sarcină, vasele de sânge se dilată, iar tensiunea arterială scade, precum şi nivelul zahărului din sânge. Astfel, aceste schimbări pot genera ameţeli ori stări de leşin, motiv pentru care pentru ameliorarea lor este important să adopţi un regim alimentar sănătos. 
 
De asemenea, un alt semn care îţi pate indica că ai rămas însărcinată este modificarea metabolismului. Mai exact, progesteronul este responsabil de încetinirea mişcărilor peristaltice şi de apariţia unor semne precum constipaţia, balonarea, arsurile gastrice sau diareea. Efectele pot fi agravate de fierul din componenţa vitaminelor prenatale. Pentru a le contracara, este recomandat să consumi suficientă apă şi alimente bogate în fibre.