Sună un prieten, o rudă - mama, tata, sora

În momentul în care simţi că te cuprinde sentimentul de anxietate, sună pe cineva. Persoana care stă alături de tine, chiar şi telefonic, te ajută foarte mult pentru că el reprezintă un sprijin pentru tine. Sună-l şi discutaţi despre lucruri frumoase, care vă ajută să vă simţiţi mai bine. Mai mult, informarea îţi dă ţie siguranţa că cineva este cu tine.

Găseşte o opţiune de relaţionare

Când te simţi anxioasă, devii iritată şi neliniştită. De aceea, pentru a ţine sub control sentimentele de anxietate, trebuie să te relaxezi şi să nu te mai gândeşti la lucrurile care-ţi fac rău. Foloseşte-te de lucrurile care-ţi fac bine; ascultă o melodie, practică exerciţii de respiraţie etc. Aceste activităţi te ajută, deoarece ajută mintea să rămână relaxată. Aşadar, alege propria activitate care-ţi face bine.

Stai departe de dulciuri şi zahăr

Oamenii obişnuiesc să mănânce alimente dulci atunci când sunt stresaţi, dar ei nu ştiu că dulciurile şi zahărul poate creşte riscul de anxietate. În plus, consumul excesiv de zahăr poate agrava starea anxioasă. Poţi bea un pahar de apă în loc să mănânci două cuburi de ciocolată. Apa potabilă îţi furnizează energie lentă în corp şi poate combate treptat sentimentul de anxietate care începe să te cuprindă.

Nu sta închisă în cameră

Inactivitatea creşte şi mai mult riscul de anxietate. De aceea, dacă ai un atac de anxietate, nu te închide în cameră. Plimbă-te prin casă. Important este să nu stai într-un singur loc. Combate stresul şi anxietatea mişcându-te şi făcând activităţile de zi cu zi.

Practică meditaţie sau yoga

Dacă practici în mod regulat yoga sau meditaţia, vei reuşi să ţii sub control anxietatea. În plus, meditaţia ajută la eliminarea problemei de la rădăcina însăşi. De aceea, practică 5 minute de meditaţie sau yoga ori de câte ori te simţi stresată.


Credit foto: www.lifealth.com