Ai fost selectată pentru interviu? Obţii locul de muncă dacă nu faci aceste greşeli eliminatorii

1 shutterstock 657590134 jpg jpeg

Nu sunt de ajuns un zâmbet, atenţia asupra gesturilor nepotrivite, o ţinută decentă şi impecabilă când participi la o întâlnire cu posibilul viitor angajator. Dacă îţi doreşti foarte tare să câştigi jobul la care visezi, evită aceste greşeli la interviu. Te descalifică din primele secunde.

Poţi să ai pregătite cele mai inteligente răspunsuri la întrebări. Dacă faci aceste greşeli, poţi spune adio şansei de a ocupa locul de muncă scos la concurs. Îţi trebuie mai puţin de trei minute să citeşti care sunt cele mai grave greşeli la interviu, pe care trebuie neapărat să le ocoleşti.

Nu întârzia

Fă un drum până la locul întâlnirii cu o zi înainte de interviu. Doar aşa vei şti cu aproximaţie cât îţi ia să fii la timp la ora stabilită. Dar, dacă din diverse motive crezi că vei întârzia, e de bun-simţ să anunţi, ca să puteţi stabili o reprogramare.

Verifică ţinuta vestimentară

O ţinută adecvată variază în funcţie de locul de muncă, aşa că nu există reguli clare în privinţa hainelor pe care să le îmbraci la serviciu. Pentru un interviu, îţi propun să observi din vreme stilul vestimentar agreat de companie, ca să fii în ton cu ceilalţi. Te-ai simţi incomod să vezi că oamenii din firmă preferă stilul casual, iar tu eşti în costum gri-petrol, ca cele purtate de şefii sucursalelor bancare.

Fă-ţi bine temele

Asta înseamnă, în primul rând, că trebuie să ştii ce ai trecut în CV-ul tău. Pregăteşte-te să participi şi la teste de competenţă, dacă jobul presupune asta. Nu exagera în CV şi nu minţi. Asta este una dintre acele greşeli la interviu descalificante.

Nu-ţi critica şeful actual sau pe cei din trecut

Este în regulă să vorbeşti despre ceea ce ai vrea să realizezi din funcţia pusă la dispoziţie şi să faci o comparaţie cu actual loc de muncă, unde nu găseşti toate resursele pentru a evolua în acest sens. Însă nu este OK să dai vina pe conducere, pentru că nu ai putut realiza tot ce ţi-ai propus de când te-ai angajat. Interlocutorul tău te poate considera un colaborator dificil şi de ocolit.

Nu da sfaturi intervievatorului

Angajatorii solicită adesea celor chemaţi la interviu sfaturi şi idei despre cum ar putea fi îmbunătăţită activitatea în cadrul firmei. Sau cum văd ei compania din afară şi cu ce ar putea contribui la bunul mers al afacerilor. Cei care vin la interviu se apucă, din păcate, să dea sfaturi deloc diplomate şi să găsească tot felul de idei îndrăzneţe, care transmit un mesaj dezamăgitor pentru angajator. E ca şi cum i-ai spune că nu face o treabă bună, dimpotrivă, şi doar alături de tine acest lucru se poate schimba, în bine, evident. Aici mulţi nu înţeleg unde greşesc, pentru ca ei vor doar să demonstreze intervievatorilor că au idei măreţe şi că vor să se implice.

@shutterstock



Recente

shutterstock 2409568293 jpg
shutterstock 1917189239 jpg
shutterstock 647849362 jpg
shutterstock 1095270347 jpg
shutterstock 1742654276 jpg
cuplu face calcule 2229856785 jpg
clickpentrufemei ro (19) jpg
Semne ca iti neglijezi sanatatea mintala  Sursa foto shutterstock 2200959479 jpg
shutterstock 1292534521 jpg
shutterstock 551342416 jpg
shutterstock 1010662003 jpg
shutterstock 2077653295 jpg
Taci pentru a evita conflictele  Sursa foto shutterstock 2253955075 jpg
Esti o persoana toxica fara sa stii  Sursa foto shutterstock 1389422705 jpg
Minciuni, obsesie și iluzia fericirii în cartea „Roșu murdar” png
shutterstock 373552009 jpg
shutterstock 2004352769 jpg
shutterstock 2349783369 jpg
shutterstock 2165936661 jpg
Test de personalitate  Esti diplomat sau direct  Sursa foto shutterstock 620872658 jpg