Ce mănâncă femeile slabe?

1 52778 original jpg jpeg

Sunt colegele de birou sau prietenele tale. Le vezi zilnic cum mănâncă munţi de cartofi prăjiţi sau farfurii de prăjituri fără să ia niciun gram în greutate. Le invidiezi, nu-i aşa, când te uiţi în farfuria ta şi vezi veşnica salată verde?! Însă protagonistele reportajului nostru mi-au distrus ideea că femeile slabe „mănâncă orice“! Vei afla imediat de ce!

Cu gândul la voi,cititoarele acestei reviste,care poate chiar acum ţineţi dietă ca până de Sărbători să intraţi în rochia de-acum 10 ani,am pornit în căutarea acelor femei care pot mânca orice,oricât şi oricând fără să se îngraşe niciun pic. Sau cel puţin aşa ne imaginăm noi,cele care ne petrecem viaţa... încercând să ajungem la greutatea ideală. Nu le-am descoperit foarte greu. Valentina Rache,27 de ani,şi Nicoleta Griciuc,28 de ani,din Bucureşti mi-au fost colege de redacţie câţiva ani şi nu am fost singura care le-a invidiat pentru silueta filiformă. Oare care o fi secretul lor?

Prânzul ideal:cartofi prăjiţi+aripioare crocante

„N-aş putea trăi fără carne,cartofi şi pâine. Îmi plac mai mult mâncărurile consistente,cu smântână sau sosuri,iar drept gustări sărăturile şi fructele uscate ca migdalele,alunele,seminţele. Prânzul meu ideal îl reprezintă cartofii prăjiţi,cu aripioare crocante,sos de usturoi şi,bineînţeles,pâine. În schimb,nu mă omor după dulciuri. Prefer fructele!“,povesteşte Valentina. Vă imaginaţi dragele mele,cele care staţi acum şi vă uitaţi lung la meniul dat de nutriţionist,cum o fi să mănânci aşa,fără ameninţarea cântarului,cartofi prăjiţi cu carne şi pâine?

Pentru Valentina,vacanţele sun tsingurele modalităţ ide... îngrăşare! Foto:Arhiva personală

simeon stalpnicul png

Există şi diete pentru femeile slabe:cele de îngrăşare

Valentina lucrează acum într-o redacţie TV şi stârneşte aceleaşi invidii pe care le semăna în redacţia „Click! pentru femei“. Înaltă,brunetă şi filiformă,are 1,68 m,45 kg şi  este mereu în căutarea unei diete... de îngrăşare. În timp ce majoritatea dintre noi trăim cu salată verde şi carne slabă,ea iubeşte carnea,multă şi cu grăsimi,şi pâinea,mai ales albă.

Secretul ei:„Stresul e duşmanul meu. Când sunt supărată sau nervoasă,ceea ce se întâmplă destul de des pentru că sunt o fire vulcanică şi lucrez într-un domeniu presant,nu mai mănânc sau mănânc ca să nu mă mai doară stomacul. În aceste perioade mă consum foarte mult şi slăbesc şi mai mult. De îngrăşat,mă îngraş doar în vacanţe,când sunt relaxată şi nu mă mai stresează nimic. “

Dieta zilnică a Valentinei

Mic dejun:2 sendvişuri mari cu de toate (caşcaval,şuncă,salată verde,unt)+1 cafea marePrânz:Felul 1:300 g ciorbă ţărănească cu afumătură sau 300 g ciorbă de burtă+2-3 felii pâine albă / Felul 2:200 g peşte+200 g legume sau cartofi prăjiţi/ Desert:1 bananăCină:200 g peşte la cuptor cu cartofi sau 250 g salată orientală cu carne

Cu ochii pe calorii...

Spre deosebire de Valentina,Nicoleta Griciuc,de 28 de ani,din Bucureşti este mămica unei fetiţe,Emma,de  9 luni şi face eforturi să mănânce echilibrat pentru a avea silueta dorită. Câte dintre noi nu au luptat ani întregi cu kilogramele luate în sarcină!? Multe cu succes,şi mai multe fără succes. Nicoleta se numără printre norocoasele care au reuşit să-şi recapete silueta într-un timp scurt. Are 1,55 m şi se simte cel mai bine la 48 kg. „Înainte de a rămâne însărcinată aveam 55 kg şi mă simţeam plinuţă...nu eram mulţumită de ce-mi arăta oglinda. Am ţinut o dietă disociată timp de trei săptămâni şi aşa am ajuns la 48 kg“,povesteşte Nicoleta.

Nicoleta,într-o formă de invidiat,în ziua nunţii

simeon stalpnicul png

Silueta de după sarcină

Chiar dacă a luat doar 12 kg în sarcină,Nicoleta a vrut să le dea jos imediat. Şi,la o lună după ce a născut,a încercat să ţină din nou dieta disociată. „Însă nopţile nedormite şi oboseala acumulată şi-au spus cuvântul şi după câteva zile de dietă aveam ameţeli şi mă simţeam slăbită. Am renunţat la ea şi am optat pentru o alimentaţie echilibrată şi multă mişcare. De regulă,nu mănânc prăjeli,fast-food şi alte prostii. Optez pentru alimentele sănătoase şi naturale,atât pentru sănătate,cât mai ales pentru siluetă“,ne mărturiseşte protagonista acestui reportaj.

simeon stalpnicul png

Secretul ei:„Fiica mea,Emma,de 9 luni,este motorul meu,în fiecare zi. Acum este în perioada în care merge de-a buşilea şi scotoceşte peste tot,iar eu trebuie să fiu mereu,ca un detectiv,pe urmele ei,să o ridic,să aranjez,să strâng. De multe ori o aşez în căruţ şi parcurgem şi câte 5-6 km pe jos. Şi mai am un secret:de cele mai multe ori mânânc când apuc!”

Dieta zilnică a Nicoletei:

Mic dejun:30-40 g fulgi de porumb+200 ml de lapte cu 3,5% grăsimi+1 cafea

Prânz:300 ml ciorbă de legume sau cu carne slabă,sau 200 g pui la cuptor+200 g garnitură de legume+2 felii de pâine graham

Cină:  150 g friptură+150 g salată de legume.

Gustări:Fructe proaspete sau uscate,sau... nimic