Cum să slăbeşti de la o oră la alta

1 72128 original jpg jpeg

În timpul regimului fiecare oră este o bătălie câştigată împotriva tentaţiilor culinare. Însă, uite ce trebuie să faci pentru a-ţi accelerezi pierderea în greutate din oră în oră.

Ora 6

Trezeşte-te şi bea un pahar mare de apă pe stomacul gol. Aşteaptă 15 minute după care ia o mică gustare din proteine sau carbohidraţi precum o jumătate de banană sau o mână de migdale.

Ora 7

Fă câteva exerciţii uşoare precum abdomene,flotări sau genoflexiuni. Aşa îţi vei pune la treabă metabolismul. Ia micul dejun,bogat în proteine şi fibre.

Ora 8

Este timpul să-ţi pregăteşti prânzul. Peştele,carnea de pui sau de curcan şi legumele sunt cele mai bune opţiuni.

Ora 9

Umple o sticlă de apă şi ai grijă să bei ori de câte ori simţi nevoia să ronţăi ceva.

Citeşte şi:

Dieta rapidă pentru plajă

Slăbeşte cu dieta pe culori

Ora 10

Este vremea gustării. Trebuie să ai în geantă un iaurt natural sau un fruct.

Ora 11

Poţi să calculezi câte calorii ai consumat până acum.

Ora 12

Ridică-te de pe scaun ori de câte ori ai ocazia. În loc să trimiţi un e-mail,mergi personal şi transmite mesajul. Du-te la toaletă pe un drum ocolit.

Ora 13

Scoate prânzul din geantă şi mănâncă-l cu înghiţituri mici.

Ora 14

Fă o plimbare în jurul clădirii. Te va ajuta să mai consumi câteva calorii.

Ora 15

Te simţi stoarsă de energie? Te mai poţi răsfăţa cu încă o gustare. Ai grijă însă să fie sub 150 de calorii. 3 biscuiţi dietetici sunt cea mai recomandată gustare în acest caz.

Ora 16

Prepară-ţi o cană cu ceai verde. Aceasta accelerează metabolismul şi taie apetitul.

Ora 17

Dacă stai aproape de muncă,mergi pe jos până acasă. Dacă trebuie să iei un mijloc de transport în comun,coboară cu 2-3 staţii înainte de destinaţie şi parcurge restul drumului pe jos.

Ora 18

Este cea mai bună oră pentru cină. Aceasta nu trebuie să depăşească 300 de calorii. O ciorbă de legume sau o salată se încadrează în acest număr.

Ora 19

Poţi să mai faci câteva exerciţii,precum cele de dimineaţă,sau de ce nu,să dai drumul la muzică şi să dansezi pentru 15-20 de minute.

Ora 20

În timpul pauzelor de la TV plimbă-te prin cameră.

Ora 21

Este timpul să te pregăteşti de culcare. După un duş relaxant schimbă-te direct în pijamale.

Ora 22

Este ora indicată pentru somn,iar cele 8 ore de odihnă pe noapte te vor ajuta să scapi mai repede de kilogramele în plus.



Recente

Mesaje text, relatie, foto shutterstock jpg
3 semne ca ai anxietate relaționala  Sursa foto Shutterstock 2002193720 jpg
autosugestie jpg
Regula 333 sau metoda care te ajută să scapi de anxietate, foto shutterstock jpg
trezitul devreme si starea de spirit, foto shutterstock jpg
Cele mai ascunse secrete ale zodiilor, shutterstock  jpg
Gesturi care lasa celorlalti o impresie proasta  Sursa foto Shutterstock jpg
anxietate shutterstock 1418979635 jpg
Reguli de bune maniere care sunt frecvent încălcate, foto shutterstock jpg
Bomboane jpg
Cum sa faci ca afacerea ta sa conteze 3 strategii pentru succes jpg
semnificatia zilei de nastere foto shutterstock 2031304499 jpg
rugaciuni pentru casnicie trainica shutterstock 178817489 jpg
shutterstock 1647140854 jpg
1 inaltarea sfintei cruci jpg jpeg
concediere   office g1090d99cf 1280 png
fidelitate jpg
Test de personalitate jpg
dinti de aur jpg
menstruatie jpg