Dieta disociată – tipuri şi reguli de urmat

1 diet 398612 960 720 jpg jpeg

Deşi sunt multe persoane care îşi doresc să ajungă la o anumită greutate ţinând dietă, de cele mai multe ori renunţă din primele zile deoarece este greu de urmat. Una dintre dietele care promite să te ajute să slăbeşti şi să nu te înfometeze este dieta disociată. Află ce presupune această dietă, de câte tipuri este şi ce reguli trebuie să respecţi pentru a ajunge la greutatea dorită.

Ce este dieta disociată

Dieta disociată funcţionează după principii clare, astfel încât numărul de kilograme nedorite vor fi reduse semnificativ şi, totodată, după terminarea dietei acestea nu vor reapărea. Comparativ cu alte regimuri de slăbit, dieta disociată este mult mai uşor de urmat şi nu implică înfometarea.

Trebuie să ţii cont de câteva reguli:

-dieta are la baza 3 mese principale dar gustările, pâinea, zahărul, produsele semipreparate trebuie excluse

-ultima masă nu trebuie să depăşească ora 19:00

-trebuie să eviţi să consumi apă pe parcursul meselor

- nu trebuie combinate alimentele din diferite grupuri

-mesele trebuie să aibă între ele o distanţă de cel puţin 3 ore.

Citeşte şi: Legumele pe care e mai bine să le consumi gătite. Roşiile sunt printre ele

Tipuri de dietă disociată

Dieta disociată în funcţie de zile – este cea mai cunoscută şi presupune consumul unei singure grupe de alimente într-o singură zi (ziua lactatelor, ziua fructelor, ziua legumelor, etc).

Dietă disociată în funcţie de mese – este varianta echilibrată în care corpul primeşte toţi nutrienţii de care are nevoie: mic dejun- fructe, prânz- carne, cină- legume.

Dietă discociata pe mai multe perioade – o singură grupă de alimente, care trebuie să se consume la anumite intervale specifice.

Citeşte şi: Regim de slăbit cu fructe: scapă de kilogramele în plus fără efort!

Exemplu de dietă disociată

Ziua 1- Carne

În această zi poţi consuma carne albă (de pasăre), carne roşie slabă fiartă sau la grătar.

Ziua 2- Legume

Le poţi consuma în stare crudă, fierte, pe grătar sau la abur. Poţi opta şi pentru salate asortate, dar fără să adaugi sosuri sau ulei.

Ziua 3- Lactate

Produsele lactate aduc un aport de nutrienţi necesari în dietă. Poţi consuma cu încredere brânză slabă, iaurt cu procent mic de grăsime, sana şi kefir.

Ziua 4- Detox cu lichide

Poţi bea apă dar şi sucuri şi fresh-uri, fără să adaugi zahăr.

Ziua 6- Peşte

Extrem de sănătos, peştele oferă destul de rapid şi senzaţia de săţietate. Îl poţi găti la abur sau pe grătar.

Ziua 5- Fructe

Alegerile în această zi pot fi extrem de variate. Evită totuşi strugurii şi bananele deoarece au un conţinut glicemic ridicat.

Ziua 7- Combinaţie dintre 3 alimente din zilele anterioare

Trebuie să consumi în cantităţi reduse o combinaţie din 3 alimente din zilele anterioare.



Recente

psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
sezon estival jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
cristaloterapie jpg
Somatizarea emotiilor jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg