Fructele de vară nu sunt doar delicioase, dar au şi multe beneficii pentru sănătate şi te ajută să slăbeşti. Consumate ca atare sau în salate, preparate în smoothie-uri sau sucuri, fructele reprezintă un desert delicios pentru o siluetă fină. Printre avantajele acestui regim de slăbit cu fructe se numără faptul că accelerează tranzitul intestinal lent. De asemenea, bogate în fibre şi minerale şi sărace în sare, fructele ţin foamea sub control.

Căpşunile, sărace în carbohidraţi

Ştiai că o porţie de căpşuni conţine mai multă vitamina C decât o portocală? Sărace în carbohidraţi şi calorii, se numără printre fructele cu efecte rapide în pierderea în greutate – aproximativ 150 de grame de căpşuni conţin doar 50 de calorii. Căpşunile conţin acizi graşi Omega-3, fibre şi antioxidanţi.

Citeşte şi: Fructele şi legumele care te menţin sănătoasă vara

Menţine-te hidratat cu pepene verde

Pepenele verde are un conţinut foarte ridicat de apă. Astfel, pe lângă scăderea în greutate, consumul de pepene te menţine şi hidratat. Bogat în licopen, pepenele ajută pielea să nu îmbătrânească prematur şi previne afectarea producţiei de colagen. De asemenea, conţine aminoacizi, antioxidanţi, vitamina A, B6 şi C.

Regim de slăbit cu fructe de pădure

Mici, rotunde şi negre-albăstrui, afinele au proprietăţi semnificative de ardere a grăsimilor şi de stimulare a digestiei. Astfel, o alimentaţie bogată în afine favorizează pierderea în greutate, într-un timp record. Iar pe lângă o siluetă ca trasă prin inel, afinele te ajută să scapi de celulită. De asemenea, regimul de slăbit cu fructe de pădure îmbunătăţeşte circulaţia sângelui şi luptă împotriva radicalilor liberi. 

Citeşte şi: Dieta indiană – cum să slăbeşti 8 kg în 7 zile

Merele – recomandate pentru un regim de slăbit cu fructe

Printre cele mai bune fructe pentru pierderea în greutate se numără merele. Aceste fructe savuroase au puţine calorii – un măr conţine aproximativ 80 de calorii, sunt bogate în vitamine şi minerale, scad nivelul coleserolului, ajută digestia,  taie pofta de dulce şi elimină toxinele din corp. Consumă câte un măr înaintea meselor principale. Pe lângă acestea, include în meniu brânzeturi sărace în grăsimi, iaurturi degresate, piept de pui, orez brun, broccoli şi salată.

Sursă imagine: www.demotivateur.fr