Regim de slăbit cu roşii şi brânză

1 slabeste cu rosii jpg jpeg

În această perioadă roşiile nu lipsesc din alimentaţie, fiind şi un aliat de nădejde în curele de slăbire. Astfel, poţi urma un regim de slăbit cu roşii şi brânză, care te va ajuta să pierzi 3 kilograme în 5 zile, dar şi să-ţi detoxifici organimsul.

Pe lângă gustul minunat, roşiile sunt foarte hrănitoare şi conţin mulţi antioxidanţi. Sunt o sursă importantă de vitamine şi minerale care protejează inima de bolile cardiovasculare. Aproximativ 150 de grame de roşii constituie o excelentă sursă de vitamina A, C, K, acid folic şi potasiu. Regimul de slăbit cu roşii şi brânză nu trebuie ţinut mai mult de 3 zile.

Un regim de slăbit cu roşii şi brânză este indicat pentru menţinerea frumuseţii pielii şi pentru întărirea sistemului imunitar. Potrivit studiilor, consumul frecvent de roşii previne atacul de cord şi accidental vascular cerebral. De asemenea, aceste legume reduc nivelul colesterolului.

Citeşte şi: Dieta indiană: cum să slăbeşti 8 kg în 7 zile

Rolul brânzeturilor pentru un regim de slăbit cu roşii şi brânză

Brânza este bogată în proteine, calciu şi vitamina B12. De asemenea, aportul de calciu îţi accelerează metabolismul şi îţi potoleşte senzaţia de foame. Astfel, chiar şi atunci când eşti la dietă, brânza îţi poate fi de mare ajutor. 

Tototdată, potrivit speciliaştilor, consumul a 50 de  grame de brânză pe zi poate reduce riscul de a dezvolta diabet de tip 2 cu până la 8%.

Citeşte şi: Fă-ţi singură dieta de slăbit

Meniu – regim de slăbit cu roşii şi brânză

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert tare şi un pahar cu suc de roşii

Prânz: 50 de grame de brânză şi 2 roşii

Cină: 100 de grame de piept de pui la grătar şi o salată de roşii cu 50 de grame de brânză.

Ziua 2

o roşie, un ou şi două felii de pâine neagră 

2 roşii şi 50 de grame de brânză

o salată de legume din 2 roşii, 2 castraveţi, ceapă verde, salată verde, puţin ulei de măsline şi 100 de grame de brânză.

Ziua 3

o roşie, un ou fiert şi 50 de grame de brânză

2 ouă fierte, o salată de roşii cu ulei de măsline şi o felie de pâine neagră

supă cremă de roşii.

Ziua 4

2 roşii, somon şi o felie de pâine prăjită

un ou fiert, 2 roşii şi 50 de grame de brânză

Cină: o salată de legume din 2 roşii, 2 castraveţi, ceapă verde, salată verde, puţin ulei de măsline şi 100 de grame de brânză.

Ziua 5

2 roşii şi 2 ouă fierte

un bol cu salată de roşii şi castraveţi , 50 de grame de brânză şi o felie de pâine neagră

supă de cremă de roşii.



Recente

sezon estival jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
Somatizarea emotiilor jpg
cristaloterapie jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg
Incredere in sine jpg
pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg