Alimentaţia îţi menţine creierul sănătos

1 80874 original jpg jpeg

Numeroase studii au arătat că alimentaţia sănătoasă, bogată în substanţe nutritive, poate îmbunătăţi sănătatea mintală. Iată cum mâncarea sănătoasă poate aduce schimbări pozitive pentru sănătatea mintală.

Alimentaţia corectă şi sănătoasă îmbunătăţeşte starea de spirit

Studiile au arătat că, atunci când organismul suferă de carenţe nutritive, creşte riscul de depresie. Include în alimentaţia zilnică alimentele bogate în Omega-3, cum sunt somonul şi nucile. De asemenea, cele care nu trebuie să lipsească din alimentaţie sunt: spanacul, năutul, tonul, creveţii, laptele, spanacul, iaurtul, ouăle, broccoli etc.

Consumă alimente bogate în antioxidanţi

Antioxidanţii sunt necesari pentru ca organismul să se menţină sănătos şi să lupte împotriva daunelor produse de radicalii liberi. Principalele surse de antioxidanţi sunt fructele şi legumele, în special morcovul, roşia, varza şi cartofii dulci.

Previi foamea

Dacă mănânci şi organismul tău primeşte substanţele nutritive esenţiale de care are nevoie, este puţin probabil că ai momente în care să simţi că îţi este foame. Pe lângă cele trei mese principale din timpul zilei, trebuie să ai şi două gustări.

Îmbunătăţeşti calitatea somnului

Deprivarea somnului este o problemă serioasă, care poate afecta fiecare zonă din viaţa ta. Pe lângă modificările stilului de viaţă, mâncând alimente sănătoase şi bogate în substanţe nutritive, corpul va funcţiona corespunzător şi somnul va fi unul de calitate.

Combaţi stresul

Ai avut o zi proastă şi te-ai dus acasă şi ai mâncat un castron de îngheţată şi o pungă de chipsuri? Este posibil să te calmezi pe moment, dar nu uita că mâncatul pe fond nervos este foarte periculos pentru greutatea corporală. În plus, el perpetuează ciclul de stres. Renunţă să mai ai aceste obiceiuri. Mănâncă în schimb alimente sănătoase, bogate în substanţe nutritive. Te vor ajuta să faci mai bine faţă stresului.

Ceea ce mănânci joacă un rol extrem de important în modul în care te simţi. Pentru a te simţi mai energică şi mai productivă, adoptă o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată.

:



Recente

medic incepator jpg
bnb@clikpentrufemei ro (1) jpg
Alege un desert preferat si afla cum esti perceput  Sursa foto shutterstock 1013046382 jpg
O femeie care pleaca in concediu  jpg
Culoarea preferata  Sursa foto shutterstock 2360547709 jpg
cursuri functionari curs resurse umane jpg
Beneficiile extrasalariale si afacerile la inceput de drum de ce ai nevoie de ele jpg
Stima de sine jpg
Minimalimul emotional  Sursa foto shutterstock 2409609473 jpg
psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg